Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بحران کرونا و تعطیلی های مقطعی، افزایش قیمت دلار و به تبع آن آسیب به بدنه اقتصاد جامعه باعث شده مردم از نظر اقتصادی تحت فشار قرار بگیرند و حفظ دارایی ها یکی از دغدغه های اصلی آنها شود و تلاش جهت بالا بردن سطح امنیت محل کار و سکونت افزایش چشمگیری در سطح جامعه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه های بسیاری برای این کار و کاهش نگرانی های افراد جامعه وجود دارد که یکی از این موارد نصب کرکره برقی ضدسرقت برای درب خانه، ساختمان، پارکینگ، مراکز تجاری، صرافی ها و … می باشد.

کرکره برقی چیست؟

تا چند سال پیش اگر صبح زود سری به کوچه و محله خود می زدیم؛ کسبه سحرخیزی را می دیدیم که با صرف انرژی نسبتاً زیادی در حال بالا بردن کرکره آهنی مغازه های خود بودند؛ اتفاقی که در پایان روز هم می افتاد. اما این روزها هرچقدر هم که سحرخیز باشیم دیگر اثری از کرکره های دستی قدیمی نمی بینیم؛ حالا دیگر وظیفه بالا و پایین بردن کرکره از دوش کسبه برداشته شده و به موتور کرکره برقی سپرده شده است.

در واقع کرکره برقی، نوعی درب اتوماتیک است که با استفاده از یک موتور در راستای عمودی باز و بسته می شود. راحتی استفاده از کرکره برقی باعث شده که امروزه از کرکره های برقی به عنوان درب مغازه و حتی درب پارکینگ ساختمان های مسکونی و تجاری نیز استفاده شود. اگر شما هم به فکر استفاده از کرکره برقی هستید بهتر است که اول اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؛ بدین منظور می توانید با ما همراه شوید.

مزایای استفاده از کرکره برقی را می توان به اجمال در موارد زیر خلاصه کرد؛

* از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار بوده، ضد سرقت می باشد و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.

* نسبت به مدل های سنتی و قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشند.

* کم صدا بوده و از آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

* باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه ها می شود.

* قابلیت ساخت در ابعاد مختلف حتی تا دهنه ۱۵ متری به صورت یک تکه را دارا می باشد.

* به راحتی قابل شستشو می باشد.

* تنوع رنگی کرکره های برقی زیاد است و کسانی که دنبال دکوراسیون خاص و به روز برای فروشگاه خود هستند کرکره برقی می تواند ورودی فروشگاه را مدرن و چشم نواز و مشتری پسند نماید.

* بعنوان عایق صدا، سرما و گرما استفاده می شود که باعت کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

* مجهز به قفل الکترومکانیکی موتور می باشد.

* کار با آن راحت تر از نوع سنتی می باشد چرا که نیازی به قفل و بست ندارد.

* کرکره های برقی مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف هستند.

نحوه برآورد قیمت کرکره برقی

محاسبه قیمت کرکره برقینیاز به تعیین مساحت دهنه محل نصب کرکره دارد تا براساس آن نوع تیغه انتخابی کرکره برقی، نوع موتوری که برای کرکره برقی استفاده می شود و سایر لوازم جانبی مورد نیاز محاسبه و اعلام شود. شما می توانید جهت اخذ مشاوره و دریافت قیمت روز کرکره برقی و همچنین در خصوص خرید کرکره برقی و قطعات آن، نصب کرکره برقی و همچنین تعمیر کرکره برقی با شماره ۲۲۰۰۰۸۳۰-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت شما را متناسب با بودجه مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

از آنجا که در سال تولید ملی هستیم و با توجه به تحریم های کشورمان، طبق فرمایشات رهبر انقلاب، باید بر توان و امکانات داخلی تکیه کنیم و از تولید داخلی کشورمان حمایت کنیم. گروه صنعتی «نوین پارس» به پشوانه ۲۰ سال فعالیت درخشان و با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و جوان، تولید کننده کرکره برقی استاندارد در ایران با کیفیت و کارایی بالا می باشد و در این راستا گامی موثر در جهت حفظ امنیت و آرامش مشتریان خود برداشته است.

نوین پارس با بکارگیری مجموعه ای از کارشناسان و مدیران در زمینه درب کرکره ای اقدام به راه اندازی سه خط تولید عبارت از تولید پروفیل تا سیستم و مونتاژ نموده است و موفق به عرضه محصول با کیفیت مناسب گردیده است که علاوه بر استحکام و زیبایی سهولت کاربری را میسر نموده است. خدمات نوین پارس از انجام یک مشاوره تا نصب و راه اندازی به گونه ای تنظیم می گردد تا بتوانیم رضایت مصرف کننده را جلب نماییم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5056639

منبع: مهر

کلیدواژه: کرکره برقی ضد سرقت ویروس کرونا کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی بانک گردشگری ایران کیش گروه صنعتی ایران خودرو ویروس کرونا گوشی هوشمند تولید داخلی قیمت خودرو سهام عدالت کرکره برقی نصب کرکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران

صبح روز پنجشنبه 30 فروردین 1403، جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو؛ شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران و کریمی سنجری ،مدیر پروژه خودروهای برقی وزارت صمت، قرارداد تحویل 2000 خودرو برقی آریزو 5 به ناوگان تاکسیرانی پایتخت را امضا کردند. طی این قرارداد شرایط خرید 2000 خودرو برقی ام وی ام آریزو 5 موسوم به Arrizo 5 ev در دو بخش هزارتایی طی طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی برای رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور فراهم خواهد شد.

جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در مراسم امضای این قرارداد، ضمن تشکر از تلاش شهرداری تهران و وزارت صمت برای ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی کشور، اعلام کرد: «مدیران خودرو اولین شرکتی است که خودروهای انرژی پاک و الکتریکی را در ایران تولید و به بازار عرضه کرد. ما به دنبال این بودیم که هرچه سریع‌تر واردات و تولید خودروهای برقی در بازار ایران به مرحله اجرا برسد و از اراده وزارت صمت برای این امر با خبر هستیم.»

مدیران خودرو، اولین تولیدکننده خودرو برقی در کشور

جک لی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، با اشاره به آغاز تولید مدل آریزو 5 برقی از دوسال گذشته، تاکید کرد: «ما با تولید اولین خودرو برقی در ایران حسن نیت خود را نسبت به خواسته‌ها و راهبردهای وزارت صمت اثبات کردیم.»

مدیران خودرو همچنین 6 ماه پیش مدل فونیکس تیگو 8 پلاگین هایبرید را تولید و روانه بازار کرد و فونیکس تیگو 7 پلاگین هایبرید هم به زودی وارد بازار ایران می‌شود. همچنین تا پایان سال 1403 نسخه ev خودرو فونیکس FX و نسخه پلاگین هایبرید خودرو لوکس آریزو 8 نیز وارد بازار می‌شوند. البته مدیران خودرو در اهداف میان مدت و بلند مدت خود، اهدافی مانند تولید نسخه‌های پلاگین هایبریدی و الکترونیکی محصولات فعلی و همچنین تولید محصولات انرژی پاک متعددی را دنبال می‌کند.

مدیران خودرو رهبر بازار خودروهای الکتریکی ایران

جک لی تاکید کرد که مدیران خودرو رهبر در بازار خودروهای برقی و انرژی پاک در ایران است و این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای تولید، عرضه و فروش این نوع خودروها در بازار ایران دارد. وی متذکر شد که اهداف دولت و شرکت مدیران خودرو در زمینه عرضه خودروهای انرژی پاک در بازار ایران برابر است و ما به دنبال آن هستیم تا شرایط فروش این خودروها برای خریداران تسهیل پیدا کند.

ارائه تسهیلات ویژه برای رانندگان و کمک به برقی شدن موازی ناوگان تاکسیرانی کشور و بازار خودرو ایران از اهداف مهم و ویژه مدیران خودرو بوده که ورود حداقل سه خودرو با انرژی پاک تا پایان سال 1403 خود سند محکمی بر این موضوع است.

فراهم آوردن شرایط پس از فروش مناسب

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این رویداد اعلام کرد: «خدمات پس از فروش این خودروها یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی است که گفت‌وگو مفیدی در این خصوص با شرکت مدیران خودرو داشتیم. در این طرح رانندگان خودرو که از زمان ساخت آن‌ها بیش از 10 سال می‌گذرد، می‌توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. بسته‌های حمایتی و شرایط خرید مناسبی نیز از سمت شهرداری برای همه خریداران در نظر گرفته شده است.»

جک لی در این مراسم اعلام کرد که خدمات پس از فروش مناسب برای خودروهای برقی از جمله اهداف مهم شرکت مدیران خودرو است. همچنین مدیران خودرو امیدوار است تا در آینده همکاری‌های بیشتری با شهرداری، سازمان تاکسیرانی با وزارت صمت داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898297

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است