Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:06:28 GMT

فردا در استان همدان عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۶۹۸

فردا در استان همدان عزای عمومی اعلام شد

گروه استان‌ها - بنا بر بیانیه منتشر شده از سوی نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار سه شنبه ۶ آبان به سبب رحلت آیت الله فاضلیان در همدان عزای عمومی اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، به مناسبت ارتحال عالم ربانی و فقه برجسته آیت الله سید رضا فاضلیان، آیت الله حبیب الله شعبانی نمانیده ولی در استان و سید سعید شاهرخی استاندار همدان ضمن صدور پیامی اعلام کردند: سه شنبه 6 آبان به سبب رحلت آیت الله فاضلیان در همدان عزای عمومی اعلام  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دراین پیام آمده است:

اِذَامَاتَ العَالِمَ ثَلَمَ ثُلْمَهً فِی الِاسلامِ لاَیَسُدّ¬ها شَیء
ارتحال عالم ربانی و پرهیزکار حضر"ت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان" موجب تاسف و تالم بسیار گردید.  فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران ناپذیر است.

آیت‌الله سید‌‌رضا فاضلیان دار فانی را وداع گفت

 

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضلیت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی اخوند ملاعلی معصومی همدانی بهرمند گردیدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون ، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستم شاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از ان در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیار از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.

بیش از سه دهه حضور حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان در کسوت امامت جمعه منشا خیرات و برکات و وحدت  برای مردم مومن و خداجوی استان بویژه مردم شریف همدان و ملایر بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک  به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، فرزند بزرگوار و بیت مکرم ، حوزه‌های علمیه،  مردم شریف استان همدان بویژه مردم مومن ملایر و عموم علاقمندان به ایشان ، علو درجات ورحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده ، سه شنبه 6 آبان ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان همدان عزای عمومی اعلام می‌نمائیم.

حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ سید سعید شاهرخی استاندار همدان

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان همدان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان