Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مراسم تعدادی از مدیران، مشاوران و کارشناسان حوزه کنسولی و ایرانیان بر اساس شیوه‌نامه‌ جذب، اعزام و نظارت معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان که به تایید وزیر امور خارجه رسیده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگاه قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به کشور و مردم سوگند خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان این وزارتخانه قسم یاد کردند که در انجام وظایف محوله همواره خداوند را حاضر و ناظر دیده و با عمل به قوانین موضوعه کشور، تمام همت خود را به کار گیرند تا نهایت رضایتمندی را در میان مردم به وجود آورند و درخواست مراجعه‌کنندگان را به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط پیگیری و اجابت کنند.

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان همچنین در سوگند خود نسبت به محور قرار دادن کرامت انسانی و تکریم مراجعین، حذف تشریفات زاید اداری و بهره‌گیری از شیوه‌های روزآمد اداری متعهد شدند.

مراسم ادای سوگند، گامی نو در چارچوب تحولات اخیر وزارت امور خارجه و معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان این وزارت است که با محوریت ارتقای کیفیت منابع انسانی و تسهیل ارائه خدمات به مردم، اجرا شده است.

کمتر از دو ماه قبل نیز پروژه جدید میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه با حضور «محمد جواد ظریف» افتتاح شد که گامی نو در فرایند ارائه خدمات آسان و سریع کنسولی به هموطنان عزیز است.
 

برچسب‌ها وزارت امور خارجه حسین جابری انصاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه حسین جابری انصاری وزارت امور خارجه حسین جابری انصاری اخبار کنکور کنسولی و ایرانیان امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند

مردم آبادان و خرمشهر در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب قدر با حضور در مساجد و حسینیه‌ها با شرکت در مراسمات مذهبی و خواندن دعای جوشن کبیر برای تعیین سرنوشت خود دعا خواهند کرد.

آیین نخستین شب قدر ساعت ۲۴ امشب با حضور مردم و روزه داران در مصلی ثامن الائمه آبادان و مسجد جامع خرمشهر برگزار و از صدا و سیما آبادان به صورت زنده به روی آنتن می رود.

مومنان و شب زنده داران می‌توانند در این آیین معنوی دعای روحبخش جوشن کبیر را همنوا با شبکه آبادان زمزمه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نخستین مراسم احیاء شب قدر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • قدردانی سخنگوی وزات خارجه از نیروی دریایی پاکستان
  • برگزاری مراسم شب قدر در آبادان و خرمشهر
  • آمریکا: اوکراین اخبار جنگ را سانسور می‌کند
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران