Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه امسال در کادر فنی نساجی حضور پیدا کرده است اظهار داشت: نساجی جزو تیم های ریشه دار و با قدمت دیرینه است.این تیم هواداران خوبی دارد که همیشه حامی اش هستند.برای من باعث افتخار است که جزو کادر فنی تیم نساجی هستم و امیدوارم امسال بتوانم در کنار سایر اعضای کادر فنی به این تیم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه ارزیابی اش از شرایط این فصل چیست گفت: همانطور که می دانید شاکله تیم نساجی نسبت به سال گذشته کاملا تغییر کرده و نفرات جدیدی به تیم اضافه شده اند. ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم آنها از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی باشند که در لیگ موفق شویم.

مربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به آماده سازی این تیم عنوان کرد: یک اردو در جزیره کیش برگزار کردیم و در 12 روز 4 دیدار دوستانه انجام دادیم و مهمترین دغدغه ما ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است.قصد ما این است در تمرینات و دیدارهای دوستانه ضعف ها را پوشش بدهیم.

حسن زاده در خصوص اینکه فاضلی بعد از این دیدارها اعلام کرد به چند بازیکن این تیم از جمله آرش افشین، فردین عابدینی و ... نیاز ندارد تصریح کرد: وقتی تیمی به یک مربی سپرده می شود او باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و برایش دغدغه داشته باشد. وقتی فاضلی هدایت نساجی را پذیرفته آزاد است که برای تیمش تصمیم بگیرد و از بهترین نفرات برای مسابقات استفاده کند.

وی یادآور شد: نساجی تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنانی دارد که در مسابقات به ما کمک کنند،طبیعتا سرمربی تیم باید بازیکنانی را انتخاب کنند که در تفکراتش باشند به همین دلیل من به آقای فاضلی حق می دهم که تیمش را خودش ببندد و بهترین ها را انتخاب کند.

مربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: در حال بررسی هستیم تا بابت تغییر و تحولات صورت گرفته بازیکنان جدید جایگزین کنیم. ان شاالله طی روزهای آینده کادر فنی در مورد نفرات مد نظر خود جمع بندی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر موافق بود یا مخالف خاطرنشان کرد: نساجی جزو اولین تیم هایی بود که امسال کارش را شروع کرد. تیم از نظر آمادگی در شرایط خوبی است ولی سلامتی بازیکنان و جامعه فوتبال هم مهم است.برای ما زمان بازی ها فرقی نمی کرد چون به موقع شروع کردیم و از نظر تمرینی عقب نیستیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال هواداران نساجی مثل همیشه از تیم و کادر فنی جوانش حمایت کنند تا ما هم روسفید شویم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر ورزشی وحید فاضلی رضا حسن زاده حسن زاده نساجی مربی تیم کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس