Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:59:14 GMT

بازداشت عامل ترویج چالش مومو در بابل 

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۷۹۱

بازداشت عامل ترویج چالش مومو در بابل 

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی عامل ترویج بازی مومو که به انگیزه سرگرمی و ایجاد وحشت در همسالان خود مرتکب این عمل شد، خبر داد. 

سید محسن جعفری گفت: در پی طرح شکایت مسئولان یکی از مدارس شهرستان بابل مبنی بر ارسال پیام ها و کلیپ های تهدید آمیز موسوم به چالش مومو برای وی و برخی دانش آموران یک مدرسه، موضوع برای بررسی در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، فردی با استفاده از یک خط تلفن همراه اقدام به ارسال پیام به ناظم مدرسه و همکلاسی های خود در قالب چالش مومو می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهارکرد: با شناسایی متهم و هماهنگی قضائی این فرد دستگیر و سیم کارت و دستگاه تلفن همراه که در اختیار وی بوده کشف شد.

 جعفری  افزود: برابر اظهارات مالک سیم کارت مشخص شد این سیم کارت برای انجام تکالیف مدرسه در اختیار فرزندش بود که اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز از آن طریق می کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم که تحت تاثیر چالش مومو قرار گرفته بود انگیزه خود از این کار را سرگرمی در بین همکلاسیان خود اعلام کرد .

 جعفری از تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: با توجه به روند آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و استفاده مداوم آنها از اینترنت، والدین باید بر نحوه استفاده فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چالش مومو چالش مومو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)