Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پی رحلت آیت‌الله سید رضا فاضلیان پیام مشترکی بدین مضمون صادر کردند.

اِذَامَاتَ العَالِمَ ثَلَمَ ثُلْمَهً فِی الِاسلامِ لاَیَسُدّها شَیء

ارتحال عالم ربانی و پرهیزکار "حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان" موجب تاسف و تالم بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران‌ناپذیر است.

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضلیت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی بهره‌مند شدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون ، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستمشاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از ان در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیار از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.

بیش از سه دهه حضور حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان در کسوت امامت جمعه منشا خیرات و برکات و وحدت برای مردم مومن و خداجوی استان بویژه مردم شریف همدان و ملایر بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، فرزند بزرگوار و بیت مکرم، حوزه‌های علمیه،  مردم شریف استان همدان بویژه مردم مومن ملایر و عموم علاقمندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، سه شنبه ۶ آبان ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان همدان عزای عمومی اعلام می نمائیم.

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

سید سعید شاهرخی
استاندار همدان

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان عزای عمومی دفاع مقدس نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در استان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود