Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خانم دکتر آذین علیزاده اصل یکی از استادان قلب و عروق کشور موفق شد در عرض دو ماه، پنج کتاب تخصصی در زمینه قلب و عروق منتشر کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این کتاب‌ها شامل سه کتاب با انتشارات معتبر خارجی و دو کتاب انگلبسی با انتشارات داخل کشور هستند.
این کتاب‌ها نتیجه تحقیقات چندین ساله و زحمات چندین ماهه در رشته قلب و عروق کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم دکتر آذین علیزاده اصل، استاد بیماری‌های قلب و عروق، فلوشیب اکوکاردیوگرافی و عضو هیأت علمی مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی است و صاحب سه ثبت اختراع و 220 مقاله معتبر در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی و کاردیوانکولوژی و مؤلف 13 کتاب بین المللی است.
یکی از کتاب‌های این مؤلف با عنوان Practical Cardiology؛ مرجع امتحان بورد قلب و عروق کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتشار کتاب فوق تخصصی قلب و عروق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره توراندخت به ابتکار بنیاد توراندخت و یکی از جشنواره‌های کم نظیر در حوزه هنری بانوان کشور در سال‌های اخیر است که در شاخه‌های گسترده هنری همچون سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی برگزار شده است.

افتتاحیه این جشنواره بزرگ در دی ماه امسال در تالار قلم کتابخانه ملی با حضور اساتید و شرکت کنندگان این جشنواره بین المللی برگزار شد. این جشنواره ویژه بانوان کشور است و گستردگی شاخه‌های این جشنواره، آن را به رویدادی کم نظیر در حوزه فرهنگ و هنر کشور تبدیل کرده است.

آریا عمرانی، دبیر این جشنواره با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تصمیم بر راه‌اندازی نمایشگاهی از آثار برگزیدگان جشنواره گرفتیم، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری در زمینه‌های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب و نگارگری، گرافیک و رسانه‌های هنری جدید از اساتید بزرگ جامعه هنری کشور همچون استاد الهه خاتمی، استاد امیر محمد فلسفی، استاد قلیچ خانی، استاد صغری حسینی، استاد عین الدین صادقی، استاد محسن آقا میری، استاد مهین دخت سالک مهدوی، استاد تاکستانی، استاد مونس بسکابادی، استاد زهرا عیشی و استاد نظام الدین امامی فر به نمایش درآمد.

این نمایشگاه از ۱۴ اسفند ماه آغاز و شب گذشته ۲۸ اسفند ماه در گالری باغ موزه قصر به کار خود پایان داد.

کد خبر 6058689

دیگر خبرها

  • آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد
  • انتشار کتاب گزارش فعالیت های دوساله سازمان دانشجویان ایران
  • انتشار «فرزندان آفتاب و باد» و «در آفاق شعر کهن»
  • انتشار کتاب رویدادهای موزه سینما
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • افتتاح یک گالری تخصصی در موزه فرش
  • انتشار یک کتاب موسیقایی در روزهای پایانی سال
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»