Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر از تدوین برنامه اجرایی رزمایش پرتویی نیروگاه بوشهر خبر داد و گفت: در صورت بهبود وضعیت شرایط کرونایی، امسال رزمایش تخلیه، اسکان و رصد، پایش و رفع آلودگی در بوشهر اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در مصون نگه‌داشتن مردم در برابر حوادث و وقایع اظهار داشت: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از حوادث و مصون نگه داشتن جامعه از بلایا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه استان "بوشهر از ظرفیت‌های مهم، حساس و ملی برخوردار است" تاکید کرد: جلوگیری از حوادث یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پدافند غیرعامل است که در این راستا طرح جامع پدافند غیرعامل استان بوشهر در حال تدوین و آماده‌سازی است.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی در همدلی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل تصریح کرد: با توجه به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در شهرهای بالای 200 هزار نفر، در بوشهر هم این طرح در حال تهیه و تدوین است که پس از تایید نهایی عملیاتی می‌شود.

طرح جامع پدافند غیرعامل در شهرهای بالای 200هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود معاون سازمان پدافند غیرعامل: توسعه زیرساخت‌ها در اولویت است/ ضروت مصون‌سازی نقاط حساس استان بوشهر رئیس سازمان پدافند غیرعامل: تهدیدهای جدید دشمن بر محور مردم تدوین شده است/‌‌تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل برای 31 استان

گراوند با اشاره به تبعات و آثار کرونا در ابعاد گوناگون و بروز مشکلات در جامعه افزود: برگزای رزمایش پرتویی نیروگاه هسته‌ای در بوشهر به وضعیت شرایط کرونایی وابسته است.

وی، از تدوین رزمایش  پرتوی پدافند غیرعامل در بوشهر خبر داد وگفت:در صورت بهبود وضعیت شرایط کرونایی، امسال رزمایش تخلیه، اسکان و پناه‌دهی، رصد، پایش و رفع آلودگی در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح جامع پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • انهدام سه ریز پرنده در اصفهان
  • جزئیات صدای انفجار در اصفهان | کار اسرائیل بود؟
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر