Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ادای سوگند نخستین گروه از کارشناسان، مدیران و مشاوران معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با حضور «حسین جابری انصاری» معاون وزیر امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم تعدادی از مدیران، مشاوران و کارشناسان حوزه کنسولی و ایرانیان بر اساس شیوه‌نامه جذب، اعزام و نظارت معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان که به تأیید وزیر امور خارجه رسیده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگاه قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به کشور و مردم سوگند خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان این وزارتخانه قسم یاد کردند که در انجام وظایف محوله همواره خداوند را حاضر و ناظر دیده و با عمل به قوانین موضوعه کشور، تمام همت خود را به کار گیرند تا نهایت رضایتمندی را در میان مردم به وجود آورند و درخواست مراجعه‌کنندگان را به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط پیگیری و اجابت کنند.

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان همچنین در سوگند خود نسبت به محور قرار دادن کرامت انسانی و تکریم مراجعین، حذف تشریفات زائد اداری و بهره‌گیری از شیوه‌های روزآمد اداری متعهد شدند.

مراسم ادای سوگند، گامی نو در چارچوب تحولات اخیر وزارت امور خارجه و معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان این وزارت است که با محوریت ارتقای کیفیت منابع انسانی و تسهیل ارائه خدمات به مردم، اجرا شده است.

کمتر از دو ماه قبل نیز پروژه جدید میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه با حضور «محمد جواد ظریف» افتتاح شد که گامی نو در فرایند ارائه خدمات آسان و سریع کنسولی به هموطنان عزیز است.

منبع: ایرنا

کد خبر 451861

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت امورخارجه خدمات کنسولی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنسولی و ایرانیان امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز ۸ فروردین با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.   نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • استمرار فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • آغاز برداشت گندم از روز گذشته
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی