Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:26:17 GMT

فردا ششم آبان همدان در همدان عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۹۴۸

فردا ششم آبان همدان در همدان عزای عمومی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و سیدسعید شاهرخی در پی رحلت آیت‌الله سید رضا فاضلیان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

ارتحال عالم ربانی و پرهیزکار حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان موجب تأسف و تالم بسیار شد.

فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضیلت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی بهره‌مند شدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستمشاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از آن در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیار از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.

بیش از سه دهه حضور حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان در کسوت امامت جمعه منشأ خیرات و برکات و وحدت برای مردم مؤمن و خداجوی استان بویژه مردم شریف همدان و ملایر بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، فرزند بزرگوار و بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، مردم استان همدان به ویژه مردم مؤمن ملایر و عموم علاقمندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، سه شنبه ۶ آبان ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان همدان عزای عمومی اعلام می نمائیم.

کد خبر 5056730

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری همدان عزای عمومی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی