Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:51:15 GMT

شکایت رسمی باشگاه بارسلونا از داوری ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۵۹۵۳

شکایت رسمی باشگاه بارسلونا از داوری ال کلاسیکو

باشگاه بارسلونا امروز به صورت رسمی نسبت به داوری خوان مارتینس مونوئرا و در مجموع کادر داوری ال کلاسیکو به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بارسلونا در ال کلاسیکو رفت لالیگا و در نوکمپ با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید شد. در دیداری که حواشی داوری زیادی هم داشت.

 

 

 

 

بارسلونا معتقد است پنالتی کاسیمیرو روی لیونل مسی را نه داور سوت زد و نه سانچس مارتینس داور وی ای آر ترجیح داد دخالت کند اما در عوض دقیقه 58 بازی کشیدن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله با دخالت وی ای آر پنالتی گرفته شد و رئال با زدن گل دوم توانست بر جریان بازی سوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از روز گذشته اعتراضات رسانه های کاتالونیا به داوری خوان مارتینس مونوئرا شروع شده و حتی امروز نشریه اسپورت با رفتن به شهر زادگاه مونوئرا گزارش داد که او و تمام خانواده اش هوادار رئال هستند.

 

 

 

 

بارسلونا ضمن شکایت رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا گزارش داده است که وی ای آر تاکنون 20 بار به سود رئال عمل کرده و 15 بار به ضرر آنها.

بارسا خواهان بازنگری جدی عملکرد وی ای آر شده است.

 

ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش رسانه ها حاکی از این است که داور جنجالی کویتی قرار است که بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا در واقع فینال غرب آسیا که بین الهلال عربستان والعین امارات برگزار می شود را قضاوت کند.

بازی رفت روز سه شنبه (16 آوریل) در ورزشگاه هزاع بن زاید در العین برگزار می شود. بازی برگشت نیز سه شنبه (23 آوریل) در استادیوم کینگدام آرنا به انجام خواهد رسید.

روزنامه ورزشی المیدان توضیح داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت بازی برگشت الهلال و العین در کینگدام آرنا، تصمیم گرفته تا سوت این بازی را به داور جنجالی بسپارد.

این روزنامه نوشت: احمد العلی، داور کویتی، هدایت تیم داوری را در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برعهده خواهد داشت.

هواداران الهلال نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند. احمد العلی با قضاوت های پرحاشیه اش در جام ملت های آسیا، حسابی مورد توجه قرار گرفته بود. داوری که دیدار ایران و قطر را سوت زد که با شکست ملی پوشان و حذف از این پیکارها همراه شد.

وب سایت سعودی اسپورت نوشته است که طرفداران الهلال از این انتخاب ترس و واهمه دارند چرا که این داور در قضاوت بازی رفت میان سپاهان و الهلال نیز عملکرد ضعیفی داشت و در کنترل بازیکنان تسلط نداشت.

تعدادی از هواداران الهلال توضیح دادند که این یک مسابقه بزرگ و مهم است و مسئولیت آن باید به عهده یک داور بین المللی ارشد باشد که توانایی مدیریت چنین مسابقاتی را دارد.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از دو روزنامه‌نگار
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان