Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بنگر مدافع و کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مدیرعامل سابق این باشگاه پرداخت و جدایی ستاره‌ها را به این موضوع مرتبط دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بنگر ، مدافع شمالی سابق پرسپولیس که این روزها بعد از پایان فوتبال در حال گذراندن کلاس‌های مربیگری است، به شرایط این روزهای پرسپولیس پرداخت:

بزرگترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر نداشتن مدیرعامل است و امیدوارم هرچه سریعتر مدیر جدید باشگاه منصوب شود و کارش را شروع کند چرا که تیم باید فصل جدید مسابقات را شروع کند و فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و اگر بیش از این زمان را از دست بدهیم ممکن است پشیمانی به بار بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع از جدایی بازیکنان به نظرم اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم هرچه زودتر به آن رسیدگی شود.

 

محسن بنگر در مورد صحبت‌هایی که رسول پناه علیه چند عضو تیم پرسپولیس از جمله پیروانی و باقری انجام داد هم گفت:

من صحبت‌های رسول پناه را ندیدم و تا زمانی که ندانم واقعاً چه حرف‌هایی زده نمی‌توانم در موردش قضاوتی کنم و فقط از اینور و آنور شینده‌ام که صحبت‌هایی علیه هم انجام دادند و نمی‌دانم محتوای آن چه بوده است. به هر حال رسول پناه دیگر از پرسپولیس رفته و بهتر است در موردش صحبت نکنیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل زاده گفت:

برای شجاع در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است و شجاع پیشنهاد بهتری دریافت کرد و جدا شد و نباید به این خاطر زحماتی که در این سال‌ها کشیده فراموش کنیم. اگر بابت رفتن شجاع ناراحت هستیم باید از مدیرعاملی ناراحت باشیم که با او قرارداد را به شکل آماتور بست و جوری آن را تنظیم کرد که بشود به راحتی فسخ کرد و جدا شد.

 

محسن بنگر در مورد جدایی محمد نادری و پیوستنش به استقلال هم گفت:

محمد دوست صمیمی من است و از بازیکنان خوب و با اخلاق ایران است و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد. تا جایی که می‌دانم و شنیده‌ام نادری خودش نخواست جدا شود و ظاهراً او را نخواستند و به همین دلیل از پرسپولیس رفت.

 

وی در مورد اینکه جدایی این دو بازیکن در آستانه فینال آسیا به پرسپولیس ضربه می‌زند گفت:

پرسپولیس تیم بزرگی است و از جدایی بازیکنانش ضربه نمی‌خورد. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شدند و الان هم که می‌گویند فهرست خرید تیم پر شده است به نظرم یحیی گل‌محمدی بهترین تصمیم را در مورد پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده خواهد گرفت.

 

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه دوست قدیمی او حنیف عمران زاده به کادرفنی استقلال اضافه شده و آیا او برنامه‌ای برای مربیگری در پرسپولیس دارد یا نه هم توضیح داد:

من نمی‌دانستم حنیف مربی استقلال شده و این موضوع را به او تبریک می‌گویم ولی هرکسی مسیر متفاوتی دارد و من ۱.۵ سال است که از مربیگری دور شده‌ام و در حال گذراندن دوره‌های حرفه‌ای هستم تا مدارکم را کامل کنم و بعد از آن با قدرت پا به عرصه مربیگری خواهم گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده محسن بنگر محسن بنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد