Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم غزه امروز نیز با برپایی تجمع، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط مقامات و رسانه‌های فرانسه را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، جمعی از فلسطینیان امروز با تجمع مقابل مرکز فرهنگی فرانسه در نوار غزه، انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر در رسانه‌های فرانسوی و توهین رئیس جمهور فرانسه به دین اسلام را محکم کردند و خواستار عذرخواهی آنها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دو چندان شده و مقامات بسیاری از کشورها از جمله اردوغان و عمران خان، موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

 وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته در پی استمرار لجوجانه اقدامات اهانت آمیز به ساحت پیامبر رحمت (ص) در فرانسه که در کمال تاسف در مواردی با حمایت برخی مقامات رسمی نیز همراه بوده است، هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی خصوصا خاتم آنها رسول مکرم اسلام را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تجمع غزه محکومیت فرانسه اهانت به پیامبر ص کاریکاتور موهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه

ایسنا/آذربایجان غربی تجمع مردمی و دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان غزه، ۸ فروردین ۱۴۰۳ در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد.

در این تجمع که اقشار مختلف مردم، بخصوص دانشجویان شرکت داشتند با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون " غزه شد کربلا،مهدی بیا مهدی بیا"،" مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل"،"قدس متعلق به مسلمین است و باید به آنان برگردد"،"فلسطین آزاد خواهد شد" و با سردادن شعارهای " مرگ بر اسرائیل"، "،" جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست"، انزجار خود را از رژیم صهیونیست نشان دادند. 

به گزارش ایسنا؛ گروه سرود دانشجویی نیز در این تجمع اجرا داشتند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • تجمع مردم نیشابور در محکومیت حملات ناجوانمردانه اسرائیل + فیلم و تصاویر
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع مردم بیرجند در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی