Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی نحوه ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران  یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در این نشست، مسئولان فدراسیون والیبال دو مدل را برای اتمام دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب یا تیم ها باید موافقت کنند که رقابت های به صورت جدولی که وجود دارد ادامه پیدا کند یا به این جمع بندی برسند که طی دو هفته شش مسابقه به صورت متمرکز برگزار کنند و یک هفته بین آن استراحت داشته باشند.

بر این اساس پیشنهاد شد که در مدل اول به جای برگزاری مسابقات در روزهای یک شنبه و چهارشنبه فقط چهارشنبه ها بازی برگزار شود تا دور رفت تمام شود.

نشست هم اندیشی در حال برگزاری است و باید دید که مربیان چه مدلی را برای اتمام دور رفت انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر شهید فدراسیون دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن

نخستین جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی-تایلند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک نخستین نشست هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنر‌های رزمی (تایلند ۲۰۲۴) با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و انجمن‌های مختلف در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید نصراله سجادی مشاور رئیس، محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و نماینده امور بین‌الملل کمیته به‌طور مجزا با حضور روسا، دبیران فدراسیون‌ها و سرپرستان تیم‌های ملی بولینگ و بیلیارد، اسکیت، انجمن‌های ورزشی (سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو)، شطرنج، فوتبال (فوتسال)، هاکی (سالنی)، موی تای، اسکی (رولر اسکی)، همگانی (ورزش‌های الکترونیک)، بسکتبال ۳ نفره، دوچرخه‌سواری، بدمینتون، شنا (شنا ۲۵ متر) برگزار شد و طی آن مسئولان و سرپرستان فدراسیون‌ها، انجمن‌ها و تیم‌ها به تشریح وضعیت تیم‌های خود برای اعزام به این دوره از بازی‌ها پرداختند.

پس از بررسی وضعیت تیم‌های ملی رشته‌های مختلف و پرسش و پاسخ‌های مطرح شده در این زمینه، مقرر گردید تا در نهایت بعد از بررسی وضعیت تیم‌های ملی با توجه به میزان حضورشان در رقابت‌های بین‌المللی پیش‌رو و شانس مدال‌آوری‌شان در این دوره از بازی‌ها، در جلسات بعدی در خصوص رشته‌های نهایی اعزامی به این رقابت‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم صورت پذیرد.

این بازی‌ها به دلیل پاندومی کرونا بار‌ها به تعویق افتاده بود تا این‌که در نهایت از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازی‌ها مقرر شد طی روز‌های ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) به‌طور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود.

در این دوره از بازی‌ها، ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم می‌روند.

این جلسات با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، به‌طور مجزا با دیگر فدراسیون‌ها و انجمن‌های کاندیدای حضور در این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های آینده در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان‌ حوزه سلامت در «ایران هلث»
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون