Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@17:19:35 GMT

خوشحالی گل جالب دیپای به یاد فن‌دایک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۰۳

خوشحالی گل جالب دیپای به یاد فن‌دایک

ممفیس دیپای بعد از گلزنی به موناکو در شادی بعد از گل خود روی پیراهنش پیامی خطاب به ویرژیل فن دایک نشان داد و از او خواست قوی بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ممفیس دیپای ستاره هلندی باشگاه فرانسوی لیون بعد از گلزنی به موناکو در جریان پیروزی ۴-۱ لیون بر این تیم در جریان شادی بعد از گل خود روی زیر پیراهنش پیامی در مقابل دوربینها به نمایش گذاشت که خطاب به هموطنش ویرژیل فن دایک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپای که در دقیقه ۱۲ بازی دو تیم توانست اولین گل بازی را وارد دروازه موناکو کند در زمان شادی بعد از گل پیراهنش را بالا داد تا روی زیرپیراهنی خود پیامی خطاب به فن دایک مشاهد شود. در پیام دیپای به هموطن و همبازی اش در تیم ملی هلند نوشته شده بود:

” قوی بمان برادر”.

ویرژیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول چندی پیش در جریان دیدار تیمش مقابل اورتون با تکل خشن جردن پیکفورد دروازه بان اورتون روبرو شده و به شدت مصدوم شد. ساعاتی بعد مشخص شد که فن دایک رباط صلیبی پاره کرده و چندین ماه از میادین دور خواهد بود. گفته می‌شود فن دایک احتمالاً فصل جاری را به طور کامل از دست داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیون لیورپول لیورپول لیون ممفیس دیپای ویرجیل فن دایک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول بعد از گل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • امیرعبداللهیان: عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به اسرائیل دادیم
  • ناگفته‌های عملیات «وعده صادق»/ پیامی خطاب به جهانیان
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • ناگفته‌های عملیات وعده صادق/ پیامی خطاب به جهانیان
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت