Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:12:28 GMT

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟+جدول

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۱۸

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟+جدول

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با کاهش ۳۷۴۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۸۶ واحدی آرام گرفت. سهام عدالت و دارایکم چه تغییری کردند؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته (دوشنبه ۵ آبان ۹۹)، همانند روزهای گذشته شاهد روند نزولی شاخص‌ها بود. به گونه ای که شاخص کل با کاهش ۳۷۴۷۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۸۶ واحدی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار بورس

در تمام روز های گذشته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت و ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت. امروز هم همانند هفته گذشته سهام عدالت کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز ۵ آبان ماه، ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۱۸۴ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته جاری کاهش باور نکردنی نزدیک به دو میلیون تومانی معادل ۱۶ درصد کاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۶۲هزار و ۷۱۰ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۴۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و  ۸۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۲.۸۷ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۳۴۰ تومان افزایش یافت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق سرمایه دارا یکم سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز ۳ اردیبهشت با افزایش ۳ هزار و ۹۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت تا بازار شاهد روند مثبت باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان ثبت شد. همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش امروز ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

او افزود: امروز شاهد ورود نقدینگی ۴۲ میلیارد تومانی حقیقی‌ها به بازار سهام بودیم. در جریان معاملات امروز ۵۲ درصد بازار یعنی ۴۱۲ نماد در وضعیت مثبت و ۴۸ درصد بازار به عبارتی ۳۷۴ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. امروز صنعت استخراج کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی حقیقی‌ها هم به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: از جمله عوامل اثرگذار بر روند امروز بازار سهام را می‌توان روند کاهشی نرخ دلار، تصویب فوریت اصلاح بند س تبصره ۶ قانون، ثبات منطقه و ... نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟