Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده دادستان در دادگاه افزود: پیام‌های مبادله شده بین امامی و همسر غندالی ۱۶۵۰ پیام اصلی است، یعنی به طور متوسط روزانه ۵ پیام بین آن‌ها رد و بدل شده است، اما موضوع آن هم این بود که فلانی مدیر عامل شود. در این پیام‌ها می‌خوانیم که همسر غندالی به امامی پیام می‌دهد که بیرانوند و همسرش در جلسه هستند، اگر چیزی می‌خواهی بگو و امامی می‌گوید بگو حکم مدیر شعبه را بزند و همسر غندالی می‌گوید چشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی، گفت: محمد امامی به همسر غندالی پیام می‌فرستد و می‌گوید یک رزومه برای دکتر می‌فرستم، می‌شود قبل از جلسه آن‌ها را ببیند و سپس همان فرد عضو کمیته اعتباری بانک می‌شود.

گفتنی است؛ در ضمانت نامه سه رکن ضمانت خواه، ذی نفع و بانک ضامن وجود دارد، آقایان ۵ شرکت صوری با مدیران بی بضاعت تشکیل دادند و از بابلسر برخی از افراد را که اعتیاد داشتند یا بیکار و یا بازنشسته بودند، آوردند و مدیر شرکت کردند. خانمی هست که در ساختمان‌ها نظافت می‌کرد و یک آقایی بود که پیک موتوری بود و با استفاده از این افراد شرکت تأسیس کردند و در حد کلان قیر گرفتند.

پربیننده ترین قیمت دلار فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! چه کسانی یارانه ۱۲۰هزار تومانی می‌گیرند؟ زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد قیمت خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی بازار پایتخت +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک سرمایه محمد امامی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی