Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به اظهارنظر مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره باقی نماندن فرصت برای اعمال تحریم علیه ایران و روسیه به دلیل کثرت تحریم‌ها، به آمریکا توصیه کرد به دیپلماسی روی بیاورد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی به اظهارنظر مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره باقی نماندن فرصت زیادی برای اعمال تحریم علیه ایران و روسیه به دلیل کثرت تحریم‌ها، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام روس نوشت: اگر تحریم‌ها تقریباً تمام شده، زمان آن فرا نرسیده که به چیزی مفیدتر فکر کنید؟

او در ادامه دیپلماسی را پیشنهاد کرد و نوشت گرچه دیر شده اما بهتر از هرگز است.

«رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید پیشتر اعلام کرد که ایالات متحده تاکنون تحریمهای زیادی علیه ایران و روسیه اعمال کرده و واشنگتن گزینه‌های کمتری برای اعمال محدودیت‌های جدید علیه این دو کشور در اختیار دارد.

اوبرایان در پاسخ به سوالی درباره ادعای مداخله ایران و روسیه در انتخابات آمریکا و اقدامات مقابله جویانه واشنگتن در برابر آن افزود: یکی از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم این است که ما در حال حاضر تحریمهای زیادی علیه تهران و مسکو وضع کرده‌ایم و بنابراین فرصتهای خیلی کمی (برای اعمال تحریمهای جدید) در اختیار داریم و چیز زیادی باقی نمانده که بتوانیم انجام دهیم.

وی در عین حال تاکید کرد که کاخ سفید در حال بررسی همه اقدامات مهار احتمالی است که می‌تواند در این زمینه علیه ایران، روسیه و همچنین چین اعمال کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اولیانوف تحریم دیپلماسی انتخابات آمریکا ایران و روسیه علیه ایران برای اعمال کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است

آمریکا و اتحادیه اروپا حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان محسوب می‌شوند. با این حال، چک سفید امضایی که غربی‌ها به تل آویو داده اند، باعث حمایت آنها از اسراییل فارغ از آنکه رژیم صهیونیستی چه سیاستی را اتخاذ کند، شده است. 

به گزارش الجزیره، آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا از توافق کشور‌های اروپایی برای اعمال تحریم علیه ایران خبر داد. 

تاجانی یک روز پس از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا پیرامون حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد: دیپلمات‌های ارشد اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم علیه ایران به دلیل این حمله به اجماع رسیده اند. 

وی خاطر نشان کرد: ما بر سر این موضوع اجماع نظر داریم که باید تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کنیم. این تحریم‌ها کسانی که اقدام به دادن پهپادها، تسلیحات، و موشک به کسانی که به اسراییل حمله کرده اند و کسانی که به کشتی‌ها در دریای سرخ حمله می‌کنند را هدف قرار می‌دهد.

تحریم‌هایی بیشتری نیز علیه ایران طی نشست گروه ۷ در جزیره کاپری اعمال خواهد شد. ایتالیا اکنون ریاست دوره‌ای گروه هفت را برعهده دارد. 

رم پیش‌تر از آمادگی گروه ۷ برای اعمال تحریم‌ها علیه دشمنان اسراییل خبر داده بود. 

تحلیلگران بازار نفت می‌گویند تحریم‌های غرب علیه ایران به دلیل حمله به اسراییل نمادین بوده و بر عرضه نفت این کشور به بازار‌های جهانی تاثیری نخواهد گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • در سایه ناکارآمدی شورای امنیت گزینه‌ای جز تنبیه رژیم صهیونیستی باقی نمانده بود
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است