Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:17:14 GMT

دعوت سنگ‌نورد گلستانی به تیم ملی و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۵۹

دعوت سنگ‌نورد گلستانی به تیم ملی و چند خبر کوتاه

 رضا کلاسنگیانی سنگ‌نورد گلستانی با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در زنجان، جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

**

سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: مخالف برگزاری تورهای گردشگری و شادی مسافران و گردشگران نیستیم اما تورهای غیرمجاز خط قرمز پلیس است و با برگزارکنندگان آن برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

باحضور به‌موقع آتش‌نشانی شهرداری صادق‌آباد شهرستان گالیکش و نیروهای جنگلبانی و مردمی، حریق در منطقه جنگلی کشانک صادق‌آباد قبل از گسترش حجم آتش در منطقه خاموش شد.

**

مسابقات تنیس آدینه آزاد گلستان با شرکت ۲۴ نفر در مجموعه تختی گنبد برگزار شد که در پایان فرهان و شهریار اهرزاد از گنبد اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک این مسابقات به  امیر معطوفی و پارسا تجری از گرگان رسید.

**

عملیات اجرایی مدرسه سعدی روستای آرخ بزرگ بخش گلدشت شهرستان گمیشان به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار پنجاه میلیارد ریال آغاز شد.

۳۰ درصد اعتبار ساخت این مدرسه توسط یکی از خیران مدرسه ساز تامین خواهد شد.

**

تجری معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گلستان از شستشوی ۲۳۳ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

**

گزارش گاه نگار اپیدمیولوژی بیماری کرونا از سوی کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت منتشر شد که بر اساس آن گلستان دارای ثبات در روند بیماری با تغییرات مختصر صعودی است.

برچسب‌ها گردشگری ویروس کرونا پلیس 110 گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا پلیس 110 گلستان گردشگری ویروس کرونا پلیس 110 گلستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب گناوه و دیلم

ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاسیسات فاضلاب شهر گناوه اکنون ۹۲ در صد پیشرفت داشته و در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار جهت احداث ایستگاه پمپاژ PSD (کوی شهید مطهری) صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این پروژه به عنوان یکی از بخش‌های اصلی باقیمانده از تاسیسات فاضلاب گناوه در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی تاسیسات فاضلاب شهر دیلم نیز طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، به حدود ۹۰ در صد رسیده است.

عالی یادآور شد: پروژه‌های فعال جهت تکمیل تاسیسات فاضلاب دیلم اکنون پروژه احداث ایستگاه پمپاژ شماره ۷ و ۸ (کوی فرهنگیان) با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است. 

وی اضافه کرد: همچنین در انتهای سال ۱۴۰۲، انتخاب پیمانکار جهت احداث ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دیلم صورت گرفته که در حال تحویل زمین و تجهیز کارگاه جهت شروع عملیات اجرایی قرار دارد. 

عالی اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار پروژه‌ها انتظار می‌رود پرونده پروژه‌های در حال احداث شبکه فاضلاب شهر‌های گناوه و دیلم در سال جاری بسته شود.

وی گفت: اجرا شبکه فاضلاب شهر‌های ساحلی استان بوشهر از اولویت‌های استان بوشهر است که در این زمینه تاکنون مطالعات ارزشمندی اجرایی شده است.

عالی افزود: پروژه فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر نیز به عنوان یکی از پروژه شاخص دولت سیزدهم در استان با روند بسیار خوبی در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه
  • تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح فاضلاب گناوه و دیلم
  • اعزام حج تمتع از استان گلستان از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود
  • تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب گناوه و دیلم
  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل