Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره کل محیط‌ زیست استان اردبیل در خصوص ادمین صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ و فروش پرندگان شکاری از گونه عقاب و دلیجه می‌کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ادمین صفحه مورد نظر با انتشار تصاویر گونه‌های مختلف پرندگان شکاری اقدام به تشویش اذهان عمومی با ریختن قبح قضیه و عادی جلوه دادن ارتکاب این‌ گونه جرائم در فضای مجازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان طالع اظهارداشت: با توجه به اینکه مطابق قانون شکار و صید، نگهداری و حمل جانوران از ‌جمله پرندگان شکار جرم محسوب می‌شود، اقدامات فنی و پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شد.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل بیان کرد: افسران سایبری پس از انجام اقدامات مورد نظر، متهم را دریکی از روستاهای شهرستان اردبیل شناسایی و با هماهنگی‌های لازم وی را به همراه پرندگان شکاری دستگیر کردند.

قهرمان طالع با بیان اینکه افرادی که در سایت‌ ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش پرندگان حفاظت شده کنند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

کد خبر 560316 برچسب‌ها پلیس فتا استان اردبیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا استان اردبیل پرندگان شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  رئیس پلیس فتا در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داد به هیچ عنوان فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.
سردار سرتیپ دوم وحید مجید همچنین گفت: از ابتدای امسال ۲۰ نفر را در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بازداشت کرده‌ایم.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟
  • عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان