Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوده با بیان اینکه جوانان باید روحیه نقد پذیری داشته باشند، گفت: کارآمدی و موثر بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن، داشتن رفتارهای انقلابی، عالم بودن و داشتن روحیه نیکوکاری از جمله ویژگی های مهم جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۵ آبان) در جمع هیئت اندیشه ورز جوان با بیان اینکه کمیته امداد در گام دوم انقلاب پویا، فکور، الهام گرفته از ارزشهای دینی و انقلابی با رویکرد نیکوکارانه و خدمت رسانی مطلوب است، افزود: درک شرایط سخت توسط مدیران ضروری است و تا در شرایط جنگ اقتصادی درک عمیق و درستی از این مساله نداشته باشند، نمی توانند به مردم خدمت مناسب ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه جوانان امروز برای موثر بودن و نقش داشتن در گام دوم انقلاب باید مهارت تحلیل داشته باشند، اظهار کرد: درک، شناخت و تحلیل درست برای جوانان در این بخش باید مهمترین اثر را داشته باشد.

 

آسوده با بیان اینکه اندیشه ها باید همیشه جاری باشد و هیچگونه وابستگی به افراد نداشته باشد، ادامه داد: حداقل وظیفه امدادگران کمیته امداد درک درست و صحیح از واقعیت های موجود اجتماعی است.

 

وی با اعلام اینکه جوانان باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، خاطرنشان کرد: کارآمدی و موثر بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن، داشتن رفتارهای انقلابی، عالم بودن و داشتن روحیه نیکوکاری از جمله ویژگی های مهم جوانان است.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی هیئت اندیشه ورز انقلابی بودن جوانان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مشارکت خیران همدانی  در امور خیریه در برخی ماه ها از جمله ماه مبارک رمضان بیش از گذشته تبلور می یابد چون در این ماه سفره مهمانی خداوند گشوده است و قطعا کمک به نیازمندان و مددجویان از اجر و ثواب مضاعفی برخوردار می شود.

خیران استان همدان در حوزه مختلف از جمله مدرسه سازی، ارتقای سلامت جامعه، مسجدسازی، کمک به نیازمندان، آزادسازی زندانیان و مددجویان بهزیستی اقدامات شاخص و ارزشمندی را به ثبت رسانده و نام خود را برای همیشه در قلب های مردم این خطه به یادگار گذاشته اند.

هفتم فروردین به عنوان روز تکریم از خیران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته
  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!