Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:03:12 GMT

توزیع بیش از ۳ هزار لیتر سوخت در روستای علیک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۱۸۷

توزیع بیش از ۳ هزار لیتر سوخت در روستای علیک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادقی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار درباره پیگیری گزارش خبرنگار مهر درباره مشکلات سوخت تولیدگنندگان شیره انگور در روستای علیک شهرستان خوشاب گفت: برای این موضوع شخصاً به این روستا رفتم ولی شرکت نفت مستقیماً نمی‌تواند بدون تأیید دستگاه‌های متولی، نفت سفید را در اختیار کارگاه‌های تولیدی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه در جلسه‌ای که در فرمانداری خوشاب در این رابطه برگزار شد، مسئولان جهاد کشاورزی و شرکت گاز حاضر شدند و مسئول جهاد کشاورزی خوشاب بیان کرد که ما امکان صدور پروانه کارگاهی برای این کارگاه‌های تولید شیره انگور را نداریم و کتباً پیشنهاد دادن ۵۰ لیتر سوخت به هر خانوار را دادند که منطقی نبود زیرا با بررسی مشکلات مردم از نزدیک دیدیم این سهمیه بسیار کم است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای رفع حل مشکل مردم ۳۴۰۰ لیتر سوخت به ۱۵ کارگاه فعال این روستا که تولیدکننده شیره انگور هستند تحویل شد و در صورتی که کم باشد، در ادامه بیشتر تحویل خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار مهر در رابطه با مشکلات سوخت مردم حاشیه جاده سمت نوده انقلاب در شهرستان خوشاب که گازکشی نشده‌اند و با فرا رسیدن سرما نیازمند سوخت هستند، با انتقاد شدید از فرماندار، بخشدار و دهیاران روستاها گفت: ما از سال گذشته از فرمانداران محترم دیار سربداران، بخشداران و دهیاران در جلسات مکرر تقاضا کردیم تا لیست مردمی که در روستاها نیازمند سوخت هستند و یا حتی گازکشی شده ولی گاز ندارند و نیازمند سوخت سفید هستند را با تأیید مسئولان در سامانه سدف ثبت نام کنند و یا به مردم اطلاع رسانی کنند ولی متأسفانه همکاری نکردند.

وی با اظهار اینکه در ادامه برای حل مشکل مردم، پرسنل شرکت نفت در روستاها حاضر شدند و بعضاً با همکاری مردم در حال ثبت نام در سامانه سدف هستیم، افزود: در حال حاضر از مجموع ۱۴ هزار و ۷۰۰ خانوار روستایی که نیازمند سوخت سفید در هفت شهرستان منطقه سبزوار هستند تاکنون ۱۳ هزار و ۳۸۰ خانوار در سامانه سدف تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

صادقی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با مشکلات برخی از روستاییان درباره کمبود کپسول گاز مایع و توزیع نامناسب، بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار تن گاز مایع توسط شرکت‌های متولی کار توزیع شده که تقریباً برابر با سال گذشته بوده و هیچ کمبودی وجود ندارد و مشکل در جای دیگری است.

وی با انتقاد از عدم نظارت ناظران از جمله مسئولان صنعت و معدن برای توزیع کپسول گاز در برخی از مغازه‌ها و مصرف گاز مایع در خودروهایی که از گاز مایع استفاده می‌کنند ولی معاینه فنی دریافت کرده‌اند، گفت: پلیس هیچ نظارتی بر این خودروها ندارد و از این اقدام جلوگیری نمی‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون با نظارت‌های مکرر تا کنون ۱۴ هزار و ۶۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به سال قبل ۵۳ درصد کاهش داشتیم.

کد خبر 5056661

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خوشاب سبزوار کارت سوخت نفت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری منطقه سبزوار نیازمند سوخت لیتر سوخت گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، 125 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه 1402) با 122 میلیون و 100 هزار لیتر، 2.7 درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین 119 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال 1402) با 116 میلیون لیتر، 3 میلیون و 700 هزار لیتر افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند