Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران علت نام‌گذاری ۱۳ آبان به نام روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است گفت: ۱۳ آبان ماه نماد تفکر مبارزه با هرگونه ظلم و ستم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان ماه که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان ماه از ایام‌الله‌های مهمی است که باید گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تبلیغات مناسب برای بزرگداشت این روز و برگزاری برنامه‌های مختلف آن تأکید کرد و گفت: ضعف اطلاع‌رسانی در حوزه اجرای برنامه‌های مختلف باید برطرف شود.

شهرکرد| مراسم 13 آبان با شرایط خاص برگزار می‌شود7 کتابخانه سیار همزمان با "13 آبان" در استان لرستان راه‌اندازی می‌شودفارس| استکبارستیزی 13 آبان در 42 سالگی انقلاب اسلامی استمرار دارد13 آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیئت

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی روز 13 آبان ماه لغو است و گرنه همچون سال‌های گذشته برنامه‌های بزرگداشت این روز بزرگ به‌خوبی و با جمعیت کثیری برگزار می‌شد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: روز 13 آبان ماه روز و نماد مبارزه با استکبار جهانی است و باید اهمیت این موضوع برای نسل امروز به نحو درستی تبیین شود.

وی اظهار داشت: در روز 13 آبان نمازگزاران می‌توانند در مساجد در وقت برپایی نماز جماعت تکبیر سر دهند و انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستمی فریاد بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: روز 13 آبان ماه به دلیل دشمنی‌های پایان‌ناپذیر آمریکا علیه ملت ایران بدین نام نام‌گذاری شده است.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: تبیین اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی به دانش آموزان نوجوان و جوان یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که در برهه کنونی باید بدان پرداخته شود تا دانش آموزان در مسیر مبارزه با استکبار ثابت‌قدم باشند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با استکبار روز 13 آبان آبان ماه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسلان جنوبی، امروز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، است.

پنجه‌ی عقاب، عنوان عملیاتی متجاوزانه به خاک ایران اسلامی که قرار بود برای آمریکا پُر از دستاورد باشد، اما تبدیل شد به کابوسی تمام ناشدنی.

امسال مردم در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را گرامی داشتند که عملیات تنبیهی وعده صادق جِراحتی دیگر شده است بر پیکر ظلم و استبداد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی