Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد فتحی بیرانوند روز دوشنبه اعلام کرد: یگان حفاظت محیط زیست ازنا با همکاری پلیس امنیت از طریق رصد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، یک نفر متخلف را که اقدام به شکار پرنده نموده بود، شناسایی و دستگیرکردند.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست این اداره پس از کسب اطلاعات کامل و تائید صحت آن و کسب مجوزهای قانونی از مقام قضایی، با همکاری پلیس امنیت شهرستان، ضمن دستگیری این فرد که اقدام به انتشار تصاویر شکار پرندگان در فضای مجازی نموده بود، ۲ قبضه اسلحه نیز از منزل وی کشف و ضبط نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیرانوند گفت: پرونده این متخلف دستگیر شده پس از اخذ جریمه ضررو زیان به محیط زیست، به همراه مستنداتی که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا گردآوری شده بود به مقام قضایی شهرستان ارجاع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۳۷۱ متخلف زیست محیطی نیمه نخست امسال در استان شناسایی و دستگیر شدند.

مهرداد فتحی بیرانوند بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۲۵ پرونده تخلف زیست محیطی در استان تشکیل شده که از این تعداد ۳۲۲ فقره مختومه شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست خرم آباد لرستان سازمان حفاظت محیط زیست خرم آباد لرستان اخبار کنکور حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد

مهدی اله پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این پایش‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب، خاک، هوا و پسماند استان خراسان رضوی انجام شده است.

او افزود: از این تعداد پایش نظارتی محیط زیستی انجام شده در خراسان رضوی، چهار هزار و ۷۵ بازدید، از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و سه هزار و ۷۲۶ نوبت بازدید در قالب برنامه خود اظهاری از آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، صورت گرفته است.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید‌ها منتج به صدور ۲ هزار و ۱۸۰ فقره اخطاریه محیط زیستی برای منابع و صنایع آلاینده در جهت رفع آلودگی شده است، که طبق آن پارسال هزار و ۴۳۴ مرکز آلاینده شناسایی و در فهرست مراکز آلاینده استان قرار داده شده است.

اله پور بیان کرد: از عمده دلایل افزایش شناسایی منابع آلاینده و صدور اخطاریه‌ها، هدفمند‌تر شدن بازدید‌ها با اولویت منابع دارای آلایندگی، تشدید نظارتها، توجه به حفظ کیفیت منابع آبی، توجه به پایش واحد‌های خدماتی، معدنی و تغییرات دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • عکس یادگاری با لاشه در همدان، شکارچی متخلف را به دام قانون انداخت
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۵ شهر مازندران
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی پارسال در آذربایجان‌غربی  
  • مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته