Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در نامه سرتیپ دوم علی محبی‌راد خطاب به محضر مبارک حضرت امام خامنه‌ای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا آمده است: احتراماً، مفتخرم به رسم امانت و به نیابت از یکایک سربازان پیشکسوت حضرت مستطاب عالی در مجموعه کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از لطف و عنایت معظم‌الله در اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق‌ها، صمیمانه سپاسگزاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه افزود: امروز بر ما کهن سربازان این سرزمین، پوشیده نیست که این قانون بر زمین مانده (پس از حدود یک دهه پر از انتظار و سختی‌های معیشتی) تنها به مدد انفاس قدسی و اوامر راهگشای حضرتعالی در مسیر اجرا قرار گرفته و بیانات حکیمانه و مشفقانه‌تان در پاسداشت و تکریم پیشکسوتان نیروهای مسلح، موجب تکاپو و میدان‌داری فرماندهان شده است.

رییس کانون بازنشستگان ارتش خاطرنشان کرد: همچنین بر خود فرض می‌دانیم، در محضر شریفتان از تمام عزیزانی که در این راه، یاری‌گر و همراه ما بودند به ویژه فرمانده متعهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات آن رهبر فرزانه، تاکنون خدمات چشمگیری به جامعه پیشکسوتان داشته‌اند قدردانی کرده و ملتمس دعای خیرتان در حق همه نیروهای متعهد و دلسوز باشیم.

این نامه تصریح کرد: طول عمر توأم با عزت و سربلندی و دوام توفیقات حضرتعالی آرزوی قلبی و دعای همیشگی سربازانتان است.

برچسب‌ها همسان سازی مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همسان سازی مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی همسان سازی مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم