Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از هیات‌های برتر ورزشی استان در سال گذشته تجلیل شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ۵ هیات ژیمناستیک، تیراندازی، شمشیربازی، هاکی و کاراته به‌عنوان هیات‌های برتر ورزشی استان توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۵ هیات در سال ۹۸ حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری شده بودند.

همچنین در این مراسم، از تعدادی از مسئولین تربیت‌بدنی دستگاه‌های اجرایی که در سال گذشته در حوزه ورزش با اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته‌اند نیز تجلیل شد.

این مراسم به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته شمشیربازی هفته تربیت بدنی و ورزش هیات های ورزشی آذربایجان غربی هفته تربیت بدنی و ورزش کاراته آذربایجان غربی شمشیربازی آذربایجان غربی هاکی آذربایجان غربی تیراندازی آذربایجان غربی ژیمناستیک آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ویژه برنامه تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سالن صفی الدین اورموی حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

در این برنامه ادبی که با حضور اعضای انجمن‌های ادبی استان آذربایجان غربی از شهر‌های ارومیه، میاندوآب، نقده، خوی، تکاب، سلماس و چایپاره برگزار گردید ۲۰ نفر از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از طرف حوزه هنری استان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

محمدعلی ضیایی، فاطمه اسعدی، تبسم شدتی، غلامرضا دانش فروز، سجاد صافی، محمدرضا قربانی، سمیه آزاد بین، وحید طلعت، وحید حیات‌لو، عوض احمدی، حیدر بابایی، سلبی ناز رستمی، نازیلا علیلو، علی حبیبی، سید تیمور سید جامعی، زهرا اسماعیل پور و ابوطالب معصوم زاده هنرمندانی بودند که رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از آنها به خاطر حضور فعال در برنامه‌های ادبیات انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی