Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در راستای حمایت از جوانان و ورزشکاران مستعد این استان، در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، فصل ۹۹ حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید آذری امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگار ان اظهار کرد: با توجه به استراتژی ۱۴۰۴ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و لزوم توجه به دیگر رشته های المپیکی ورزش و همچنین موافقت هیات مدیره محترم، شرکت و باشگاه فولاد خوزستان تیم داری در لیگ وزنه برداری را آغاز کرده و امیدواریم با توجه به پتانسیل ورزشی موجود در سطح استان و زیرساخت های باشگاه فولاد خوزستان حضور با اقتدار در این رشته ورزشی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به میزبانی این رقابت ها در اهواز، گفت: با موافقت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان مرحله رفت لیگ برتر وزنه‌برداری از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ آذر ماه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک فولاد خوزستان وزنه برداری برنا خوزستان رقابت های وزنه برداری فولاد خوزستان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است