Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از توزیع بیش از 58 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های استان، در 6 ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری در این باره گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، 58 میلیون و 430 هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف‌شده که شاهد رشد تقریبی 17 درصدی این سوخت پاک نسبت به‌مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رشد مصرف سی‌ان‌جی کاهش مصرف بنزین را به دنبال داشته است، یادآور شد: استفاده از این سوخت پاک، افزون بر کاهش هزینه‌ها، نقشی بسزا در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد به طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی استان که در حال انجام است، اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 250 دستگاه خودرو عمومی از این تسهیلات استفاده کرده و خودرو آنان رایگان به دوگانه‌سوز شده است.
انتظاری از مالکان خودروهای عمومی شامل تاکسی، وانت‌بار وکامیونت‌های بنزین‌سوز خواست تا از این فرصت پیش آمده استفاده و در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسیله نقلیه خود ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

شما شهروندان عزیز در مورد مشکل تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

«علی اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست»

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی