Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:11:01 GMT

مهدی محمدی مشاور وزیر ارشاد شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۴۸۳

مهدی محمدی مشاور وزیر ارشاد شد

سید عباس صالحی با صدور حکمی مهدی محمدی را به‌عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.

مشروح متن صالحی به این‌ترتیب است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی، با همدلی، تعامل و همکاری مؤثر با معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و مؤسسات وابسته، ابلاغ قوانین، مقررات و بخشنامه‌ها، پیگیری و دستورات و مصوبات و تهیه گزارش‌های لازم از فعالیت‌ها و نظارت بر انجام مکاتبات، اسناد و سوابق حوزه وزارتی موفق و موید باشید.»

آئین تکریم محمدمهدی احمدی مشاور پیشین وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین معارفه مهدی محمدی عصر امروز دوشنبه ۵ آبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 451874

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ وزیر ارشاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیرکل حوزه وزارتی مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد