Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:44:36 GMT

قیمت محصولات سایپا گران شد؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۵۳۲

قیمت محصولات سایپا گران شد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که اتخاذ هر نوع تصمیم در این زمینه، منوط به تصویب نهایی و اعلام رسمی آن از سوی وزارت صمت و خودروسازان است.

برای مشاهده قیمت روز خودرو در بازار اینجا کلیک کنید

در روزهای اخیر پیام های مختلفی در فضای مجازی و برخی رسانه های غیررسمی منتشر شده و در آن ها از فرآیند جدید برای شیوه قیمت گذاری محصولات خودروسازان سخن به میان آمده است اما موارد مطرح شده، تصمیم نهائی و یا تنها گزینه کارشناسی برای قیمت‌گذاری خودرو کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت، نظر مطرح شده، یکی از چند گزینه و شیوه قیمت گذاری محصولات خودروسازان است که نهایی شدن یا نشدن آن، منوط به تصمیم گیری نهایی و موافقت نهادهای ذی‌ربط است.

در پایان با تاکید مجدد بر اینکه گزینه های مختلفی برای ساماندهی به بازار خودرو کشور مطرح است، از رسانه ها و هموطنان محترم درخواست می کنیم اخبار و گزارش های مرتبط با این حوزه را تنها از کانال‌های اطلاع رسانی رسمی دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت یا خودروسازان کشور دنبال کنند.

پربیننده ترین قیمت دلار فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! چه کسانی یارانه ۱۲۰هزار تومانی می‌گیرند؟ زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد قیمت خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی بازار پایتخت +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سایپا قیمت محصولات سایپا قیمت روز خودرو سایپا قیمت محصولات سایپا ۹۹ قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت