Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@17:57:17 GMT

لوکا مودریچ در آستانه جدایی از رئال؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۵۶۷

لوکا مودریچ در آستانه جدایی از رئال؟

لوکا مودریچ می‌گوید پیرتر از آن است که مثل گرت بیل بعد از ترک رئال به تیم سابقش تاتنهام برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه تنها هشت ماه از قرارداد لوکا مودریچ ستاره کروات ۳۵ساله رئال مادرید با این باشگاه باقی مانده او هنوز قراردادش را تمدید نکرده و همین باعث شایعات زیادی درباره آینده او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودریچ که پیش از پیوستن به تیم فوتبال رئال سابقه بازی در تاتنهام را داشته می‌گوید پیرتر از آن است که مثل هم تیمی سابقش گرت بیل با ترک رئال راهی تاتنهام شود و برای تیم ژوزه مورینیو بازی کند.

لوکا مودریچ در گفتگویی با فورفورتو گفت:

” پیرتر از آن هستم که به تاتنهام برگردم. از قراردادم با رئال یک سال دیگر باقی مانده است. باید ببینیم چه پیش می‌آید. فعلاً شرایط خوبی دارم و دلم می‌خواهد تا چند سال دیگر فوتبال بازی کنم. تمرکز من رئال است و می‌خواهم این فصل موفقیت‌های بیشتری بدست بیاوریم. بعد از آن با مدیریت باشگاه صحبت می کنم تا راه حل مناسبی پیدا کنیم. هر اتفاقی بیفتد بین من و رئال مادرید مشکلی نخواهد بود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوکا مودریچ رئال مادرید گرت بیل رئال مادرید گرت بیل لوکا مودریچ لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

پیش از این گفته شده بود که او پیشنهادهایی حتی از تیم‌های لیگ برتری مانند اورتون دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت به حضورش در رئال ادامه دهد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که این اسطوره رئال به مدیران این باشگاه خبر داده که آماده است تا آنها را ترک کند. 

جدایی او بستگی به پیشنهادهایی دارد که دریافت خواهد کرد. چند رسانه آلمانی خبر داده بودند که باشگاه‌هایی در بوندسلیگا علاقه زیادی به همکاری با او دارند اما هنوز پیشنهادی به صورت رسمی ارائه نشده است.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو