Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگستری استان گلستان، بسیج حقوقدانان و اداره اوقاف و امور خیریه استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند. استفاده از توانمندی و ظرفیت های این نهادها برای افزایش دانش حقوقی مردم و ارتقای دانش قرآنی کارکنان دادگستری از مفاد این تفاهم نامه است.

خبرگزاری میزان - دادگستری استان گلستان، بسیج حقوقدانان و اداره اوقاف و امور خیریه استان تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از توانمندی و ظرفیت های این نهادها برای افزایش دانش حقوقی مردم و ارتقای دانش قرآنی کارکنان دادگستری از مفاد این تفاهم نامه است.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در قالب این تفاهم نامه همکاری، دادگستری گلستان و بسیج حقوقدانان آمادگی خود را برای اعزام مشاوران حقوقی به مساجد و مکان های مذهبی برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم و طرح مسائل حقوقی ، اعلام کردند.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی افزود: کمک به تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم بین کارکنان دادگستری و خانواده های آنان، برگزاری دوره های آموزشی فصلی برای ارتقای دانش حقوقی کارشناسان اداره اوقاف از دیگر اهدافیست که در قالب این تفاهم نامه و با استفاده از ظرفیت های اوقاف به دنبال تحقق آن هستیم.

قاسمی وناجمی ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان نیز محکومانی که در قالب مجازات های جایگزین حبس به انجام خدمات عمومی رایگان ملزم شده اند را می پذیرد .

این تفاهم نامه را هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان را نیز بر عهده دارد و حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان امضا کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری گلستان بسیج حقوقدانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان بسیج حقوقدانان دادگستری گلستان بسیج حقوقدانان تفاهم نامه نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود

به نقل از جی اس ام آرنا، بنابراین، یک بازیگر محلی پاسخ به این موضوع است و به نظر می‌رسد که اپل آن را در بایدو که به طور مداوم به عنوان «گوگل چین» نامیده می‌شود، پیدا کرده است.

خبر‌های امروز از چین نشان می‌دهد که بایدو قرار است خدمات هوش مصنوعی را به آخرین دستگاه‌های اپل - فقط در چین - ارائه دهد. بایدو به عنوان تامین‌کننده هوش مصنوعی تولیدی اپل در این کشور خواهد بود و شروع با انتشار آتی iOS ۱۸ در این پاییز شکل می‌گیرد.

گفته می‌شود اپل پیش از آنکه تصمیم به انتخاب بایدو بگیرد، این همکاری را با علی‌بابا و یک شرکت چینی دیگر که مدل‌های بزرگ زبانی (LLMs) ارائه می‌دهد، مورد بحث قرار داده است.

در چین، هر مدل زبانی بزرگ باید پیش از راه‌اندازی برای عموم مردم، توسط ناظران تایید شود و Ernie Bot بایدو یکی از بیش از ۴۰ مدلی است که تاکنون چراغ سبز گرفته‌اند.

این امر به عنوان یک تاییدیه بزرگ برای بایدو و Ernie Bot آن در چین تلقی می‌شود و تحلیلگران می‌گویند این یک «کمپین برندینگ عالی» برای غول چینی خواهد بود. سرعت بایدو در بهره‌برداری از این بات فراتر از انتظارات تحلیلگران بوده است.

رابین لی، مدیرعامل بایدو، گفته است که کسب‌وکار هوش مصنوعی شرکت احتمالاً امسال یکی از اصلی‌ترین درآمد‌ها خواهد بود؛ درآمدی که انتظار می‌رود به شدت افزایش یابد و قطعاً همکاری با اپل نقش مهمی در این امر ایفا خواهد کرد.

منبع: همشهری

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو