Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از طاغوت ۳ رنگ که در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فعال است دور شویم و با آنها مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هدف طاغوت را مزاحمت برای رشد اسلام دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی توانست جلوی استکبار را گرفته و موضوع استکبار ستیزی را در جهان گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استبداد و استکبار یعنی همه برای من و در خدمت من باشند اما نبوت می‌گوید همه با هم باشند لذا این دو جریان با یکدیگر تقابل همیشگی دارند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم گفت: وقتی ایشان به دنیا آمد ایوان کسری ترک برداشت که پیام این اتفاق فرو ریختن قدرت ابر قدرت‌ها بود.

امام جمعه بجنورد فعالیت امام خمینی را نیز در جهت مقابله با استکبار دانست و تصریح کرد: با شروع انقلاب استکبار ستیزی رشد کرد و اسلام جانی دوباره گرفت.

وی افزود: اکنون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید چین، روسیه و ایران مزاحم ما هستند و این یعنی ایرانی که تا چند سال پیش تحقیرش می‌کردند امروز جلویشان ایستاده است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه به هفته وحدت اشاره داشت و در این خصوص گفت: هفته وحدت یکی از مناسبت‌هایی است که می‌تواند باعث شکست استکبار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است اما با وحدت واقعی و نه صوری، این توطئه شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان گفت: مردم ما زمانه شناس و اهل عمل هستند و نباید اختلاف سلیقه‌ای و جناحی بر روی حرکت تمدنی انقلاب اثر بگذارد.

حجت الاسلام یعقوبی در انتها با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون شرایط انتقاد گفت: باید تمام مسئولان را در عین نقد محترم دانست لذا هر که را دیدید به عکس عمل می‌کند ولایت باور نیست و پشت شعار ولایت مداری به اهداف شخصی می‌اندیشد.

کد خبر 5056790

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته وحدت وحدت شیعه و سنی امام جمعه بجنورد ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری حجت الاسلام هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود