Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس ارزیابی وضعیت کیفیت خودروهای وانت تولیدی در شهریور ماه  ۱۳۹۹، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا دوکابین تیپ ۳، وانت سایپا ۱۵۱ و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین نیز توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین سطح قیمتی وانت آریسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابین دو سه از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.  

همچنان طبق روال حداقل دو سال اخیر، پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان (تک‌سوز و دوگانه سوز) در سطح قیمتی دو است که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند. ضمن اینکه در ارزیابی کیفیت وانت‌های تولیدی شهریور ماه دیده می‌شود که وانت دیزل زامیاد نیز به دسته تک ستاره‌های کیفی اضافه شده است.

وضعیت کیفیت وانت‌ها مدت‌هاست که در همین سطح مانده و دیگر وانتی بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نمی‌شود؛ این در حالی است که همسو با ثابت ماندن سطح کیفیت وانت‌ها، آمار تولید وانت‌ها در ماه‌های متوالی، در صدر جدول آمار تولید انواع خودروها قرار داشته و تیراژ بالای تولید را به خود اختصاص داده است. این موضوع در گزارش اخیر آمار تولید انواع خودروها در شهریور ماه نیز مشهود است.

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد پایان حضور فیزیکی برای دریافت کد معاملاتی امید بازار به سبزپوشی با ورود سنگین حقوقی‌ها به فلزات اساسی و بانکی‌ها در معاملات بورس امروز سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس امروز/ صف‌های فروش بر دوش بازار سنگینی می‌کنند آخرین وضعیت سهام پالایشی یکم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو وانت کیفیت خودرو خودرو داخلی بازار خودرو قیمت وانت وانت آریسان وانت کارا کیفیت خودروها قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ستاره کیفی وانت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱ مرکز آموزش صنایع‌دستی در استان از محل اعتبارات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ مرکز آموزش نیز در دست احداث و تکمیل است.

او افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده اند. 

شاهوردی اظهار کرد: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک دیدند و ۱۸۰ نفر نیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از قبیل حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: طی این مدت ۱۵۰ صنعتگر استان موفق به اخذ درجه هنری و ۵ اثراستان در رشته‌های البسه محلی، پته‌دوزی، بافته‌های داری و رودوزی‌های الحاقی موفق به ثبت در فهرست آثار فاخر صنایع‌دستی کشور شدند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند