Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:18:08 GMT

۸۰ درصد از شبکه آب‌های سطحی آبادان لایروبی شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۶۷۱

۸۰ درصد از شبکه آب‌های سطحی آبادان لایروبی شد

محمودرضا شیرازی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: لایروبی ۸۲ درصد از ۱۰۰ کیلومتر شبکه روباز و ۷۵درصد از ۱۲۰ کیلومتر شبکه روبسته آب‌های سطحی آبادان اجرا شده است.

وی به تعمیر ۱۲ ایستگاه پمپاژ آب‌های سطحی و خرید ۱۰ دستگاه لجنکش در آبادان اشاره کرد و گفت:پنج دستگاه جدید پمپاژ آب‌های سطحی در حال تعمیر و پنج دستگاه نیز در حال خریداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی افزود: ۱۰ دستگاه پمپ آب قوی از سوی آبفا و جهاد کشاورزی نیز برای استفاده در مواقع اضطراری در اختیار شهرداری آبادان قرار خواهد گرفت.

وی به همکاری شهرداری و دادگستری آبادان برای استفاده از زندانیان جرایم غیرعمد برای لایروی برخی از مناطق آبادان اشاره کرد و ادامه داد: از این افراد برای لایروبی انهار در منطقه ۲ استفاده خواهد شد.

شیرازی به ۳۲ نقطه ریزشی و ۱۷ نقطه تلاقی با مجاری آب‌های سحطی با شبکه فاضلاب شهری آبادان اشاره کرد و گفت: این مکان‌ها شناسایی و در حال ترمیم توسط آبفا هستند.

وی به اجرای عملیات نخاله‌برداری به صورت گسترده در مناطق سه گانه شهرداری آبادان اشاره کرد و افزود: ماهیانه پنج میلیارد ریال از درآمد شهرداری آبادان صرف نخاله‌برداری می‌شود.

شهردار آبادان با بیان اینکه کارکنان شهرداری آبادان در سه نوبت کاری عملیات نخاله و زباله‌برداری انجام می‌دهند ادامه داد: شهروندان آبادان ، با شهرداری در گذاشتن زباله خود راس ساعت ۹ شب همیاری کنند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب خوزستان شهرداری آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان شهرداری آبادان آب و فاضلاب خوزستان شهرداری آبادان اخبار کنکور شهرداری آبادان آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین، از صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد ناشایست شهردار فردیس با تعدادی از شهروندان در حال انتشار است که شهردار فردیس این ادعا را تکذیب کرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب، گفت: فیلمی که منتسب به شهردار فردیس در شبکه های معاند و فضای مجازی منتشر شده، هیچ ربطی به این شهرداری فردیس ندارد.

وی گفت: فیلم منتشر شده به نام شهرداری فردیس، مربوط به چندین سال قبل است که در یکی از شهرهای اقماری استان البرز روی داده است.

وی گفت: این فیلم به نام شهردار فردیس و اینجانب در حال انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند است که هیچ گونه ارتباطی با شهرداری فردیس و همکاران اینجانب در این شهرداری ندارد.

محمد رضا احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تلاش پاکبان و سبزبان این شهرداری اشاره کرده و گفت: پاکبانان سهم بسزایی در موفقیت و پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری فردیس داشته و دارند.

کد خبر 845871 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان البرز خبر مهم شهرداری شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • عدم دفع آب‌های سطحی و کلافگی ساکنان کوی جانبازان بناب + فیلم
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • تأمین ۵ درصد از انرژی مورد نیاز شهرداری‌ها از انرژی تجدید پذیر