Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:35:27 GMT

معاون وزیر ارشاد از معاون سیما قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۶۷۵

معاون وزیر ارشاد از معاون سیما قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا، در نامه ای به حمید شاه آبادی معاون سیما ضمن تبریک انتصاب وی، از همکاری بی دریغ و ارزشمند معاونت سیما و به ویژه مهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت و نماینده آن معاونت در این کمیته قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادی از مشارکت فعال، ارزنده و مؤثر سیما در جلسات این کمیته، همکاری مؤثر و ارائه مشاوره های درست و بهنگام در سیاست گذاری رسانه ای تجلیل کرده است.

کد خبر 5056770 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت سیما وزارت ارشاد حمید شاه آبادی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران شبکه پنج سیما سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم مستند برنامه رادیویی بازیگر سینما شبکه سه سیما آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند