Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «آمران سلامت» در این استان گفت: ۱۵۰ نیروی داوطلب روزانه در قالب این طرح مشغول فعالیت هستند. - اخبار استانها -

سیاوش غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از اجرای طرح "آمران سلامت" همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری با هدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سراسر کشور و گیلان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه طرح "آمران سلامت" از پنجم آبان ماه به‌مدت 10 روز در برخی اماکن پُر ازدحام و شلوغ استان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: این طرح تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت و در 16 شهرستان گیلان اجرا می‌شود.

غلامی با اشاره به جزئیات طرح مذکور تصریح کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان و همکاران ما در قالب این طرح با حفظ احترام به همشهریان و کسانی‌که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند توضیحات و هشدارهای لازم ارائه می‌‌دهند و رعایت دستورالعمل‌ها موجب حفظ سلامتی آنان می‌شود.

50 درصد جمعیت گیلان تحت پوشش بیمه سلامت؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی از زحمات کادر درمان استبیماران خاص در گیلان نیاز فوری به خون دارندآغاز موج سوم پاندمی کرونا در گیلان/ سیر صعودی ویروس کرونا مجدداً در گیلان وجود دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کادر زحمتکش بهداشت و درمان استان گفت: کادر درمان ماه‌هاست که در سنگر مبارزه با بیماری کرونا در حال فعالیت هستند و نیاز به استراحت و تجدید قوا دارند لذا باید بتوانیم به آنها کمک کنیم.

غلامی با ابراز امیدواری جهت حذف زنجیره انتقال کرونا عنوان کرد: در قالب طرح آمران سلامت، توضیحات لازم را به نیروهای داوطلب ارائه دادیم و در این راستا ستادی در استان گیلان تشکیل شده و هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مختلف و همچنین اخذ مجوزها نیز در این حوزه انجام شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه حدود 150 نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان در راستای اجرای طرح آمران سلامت در شیفت‌های دو ساعته مشغول فعالیت هستند و در صورت لزوم این تعداد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گیلان آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد

  سید محمد مهدی سجادی  در حاشیه بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان  گفت: براثر بارش‌های اخیر و شدت گرفتن برخی از مناطق شهری و روستایی در جنوب استان‌ آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند، گفت: براثر آبگرفتگی‌های اخیر و مسدود شدن راه‌ها ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بازگشایی محور چابهار _کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات امداد هوایی با انجام ۸۳ سورتی پرواز در مناطق سخت گذر سیل زده این استان توسط بالگرد، بیان کرد: این پروازها برای انتقال اقلام زیستی و سایر اقلام برای رساندن به اهالی روستاهای در محاصره سیلاب انجام شده است.

سجادی ادامه داد: ۴۷۷ نیروی عملیاتی در قالب ۹۹تیم با بکارگیری ۹۵ دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات ها نیز ۲۲۷۶ تخته پتو، ۳۱۵ دستگاه چادر امدادی، ۲۸۶۰ کیلو گرم نایلون پوششی، ۴۹۲۸ بطری آب معدنی، ۱۱۸۸ تخته موکت، ۱۵۴۰ بسته غذایی ۱۰ روزه و ۴۹۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای هلال احمر تا بازگشت آرامش به منطقه تداوم می‌یابد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد