Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، در این برنامه با اشاره به برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران در 27 مهر ماه پس از ۱۰ سال، انزوا و شکست آمریکا برای ادامه این تحریم و گشایش پنجره‌های جدید در این حوزه برای ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به توانمندی‌های دفاعی و نظامی ایران به بررسی امکان سنجی صادرات و واردات سلاح و اثرات مثبت تحریم‌ها در خودکفایی کشور در حوزه دفاعی پرداخته و تحریم تسلیحاتی ایران، مفاد آن و ابعاد مختلف آن را مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه ضمن مروری بر موفقیت‌های گوناگون ایران در سال‌های اخیر در زمینه نظامی و دفاعی از جمله ساخت موشک‌های مختلف زمین به زمین، زمین به هوا و زمین به دریا، ساخت انواع پهپادهای پیشرفته، رادارهای قدرتمند و ... بحث و بررسی درخصوص کاستی‌های این حوزه از جمله نیاز ایران به امکان ساخت جنگنده‌های نسل جدید و تغییرات احتمالی موضع تهدیدآمیز دشمنان ایران (آمریکا و اسرائیل) درصورت تأمین این نیاز تسلیحاتی صورت خواهد گرفت.

وجود تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا علیه ایران با هدف بی‌دفاع کردن ایران در حوزه آسمان، زمین و دریا برای حمله‌های احتمالی آتی و تضعیف ایران برای انجام اقدام تهاجمی نیز محور دیگری است که در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 7 آبان از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 06:00، 13:00 و 18:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 08:00 و 21:00 و جمعه ساعت 17:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1078570 برچسب‌ها پرس تی وی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرس تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع آگاه ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • آمریکا با تامین تسلیحاتی اسرائیل در منطقه خواهان خویشتنداری است
  • آمریکا بسته ۲۶ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد