Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@17:07:49 GMT

ممفیس دیپای و شادی گل در حمایت از ویرجیل فن دایک / ویدیو

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۷۳۵

‍‍‍‍‍‍

ممفیس دیپای و شادی گل در حمایت از ویرجیل فن دایک / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟

کشورهای منطقه اسکاندیناوی مانند فنلاند که در گزارش جهانی شادی رتبه نخست را به خود اختصاص داد، آمار خودکشی بالایی دارند. تحقیقات ارتباط بین باورهای مذهبی و پیشگیری از خودکشی را در این مناطق مرتبط دانستند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، محققان طی مطالعه‌ای که برای ارزیابی خوشحالی انجام دادند به ارتباط قوی بین مالیات و ارزیابی افراد از میزان خوشحالی به ویژه در مناطق اسکاندیناوی دست یافته‌اند. مالیات از طریق ارائه خدماتی مانند مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و حمل‌ونقل عمومی منجر به شادی می‌شود زیرا مردم اعتماد دارند که این پول عاقلانه استفاده و توزیع خواهد شد.

با وجود امتیازات بالای کشورهای شمال اروپا در سنجش خوشحالی، اما آمار آن‌ها در خودکشی نیز بالا است. میزان توزیع احساسات مثبت در کشورهای مختلف در سراسر گزارش‌های شادی جهانی نشان می‌دهد که آمریکای لاتین معمولاً در صدر قرار دارد، با این حال این کشورها حتی در رتبه بندی کلی شادی به ۲۰ کشور برتر راه پیدا نمی‌کنند. از سوی دیگر، کشورهای شمال اروپا به عنوان شادترین کشورها ظاهر شده‌اند، اما این جایی نیست که مردم بیشترین احساسات مثبت را گزارش می‌کنند.

کشورهای شمال اروپا ارتباط تاریخی با نرخ بالای خودکشی دارند. به عنوان مثال، در سال ۱۹۹۰، نرخ خودکشی فنلاند به حدی بالا بود که این کشور اولین استراتژی پیشگیری از خودکشی در جهان را ایجاد و اجرا کرد.

امروزه روندها در این منطقه بسیار بهبود یافته است، اما فنلاند همچنان در رتبه چهارم در میزان خودکشی جوانان قرار دارد. باور بر این می‌رود که اقدامات دولت‌ها در حمایت از رضایت از زندگی مردم بسیار مهم است، اما در پیشگیری از خودکشی چندان مهم نیست.

در واقع یکی از معیارها برای پیشگیری از خودکشی باور مذهبی است که در این کشورها تا حدودی ضعیف است. تحقیقات نشان داده بیمارانی که باورهای مذهبی دارند، احتمالاً درمان شناختی‎رفتاری را بهتر تکمیل می‌کنند و بسیاری از مردم نیز تمایل دارند باورهای مذهبی خود را در درمان بگنجانند.

به عنوان مثال، سوئد با یک دولت با کیفیت بالا، نرخ طلاق بالا و وابستگی مذهبی پایین، نرخ خودکشی پیش‌بینی‌شده بالاتری نسبت به شادی دارد.

این بدان معناست که همان شاخص‌هایی که شادی را پیش‌بینی می‌کنند، لزوماً با احتمال خودکشی مرتبط نیستند.

کد خبر 739639

دیگر خبرها

  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • قصه های به زبان ساده برای بچه ها در ماه رمضان
  • چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • خراسان جنوبی در میلاد امام حسن مجتبی  (ع) غرق در شادی
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی
  • نوروز در شادی جمعی «نو روز» می‌شود
  • سرور مردم خراسان جنوبی در ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) + تصاویر
  • استقبال از ماه رمضان با موسیقی