Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@06:06:42 GMT

جنایت بی‌دقت مکری به ژاپن می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۷۷۱

ساعت 24-فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در جشنواره توکیو فیلمکس نمایش داده می‌شود.

 جشنواره «توکیوفیلمکس» امسال دوازه فیلم را در بخش مسابقه رسمی خود انتخاب کرد که «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری یکی از این آثار است. این فیلم یکشنبه ١١ آبان ماه در این جشنواره به اکران در می‌آید و پس از نمایش، جلسه پرسش و پاسخ به صورت مجازی با کارگردان و تماشاگران حاضر در سالن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «توکیوفیلمکس» از سوم تا یازدهم آبان ماه و در شهر توکیوی ژاپن برگزار می‌شود. کن توشی مانداط کارگردان قدیمی سینمای ژاپن ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده دارد و این فستیوال با نمایش آخرین فیلم او یعنی «مونینگ دوست داشتنی» افتتاح می‌شود. فیلم اختتامیه جشنواره نیز «باید بهشت باشد» آخرین ساخته ایلیا سلیمان است.

همچنین در برنامه امسال «توکیوفیلمکس» نمایش بعضی از آثار مهمترین کارگردانان سینمای آسیا همچون تسای مینگ لیانگ، جیا ژانگ‌که، هونگ سان سو و ... به چشم می‌خورد.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و پخش بین المللی آن را کمپانی «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

این فیلم پیش از این در بخش رقابتی جشنواره‌هایی نظیر ونیز، شیکاگو و ویناله به نمایش گذاشته شده و جایزه هوگوی نقره‌ای شیکاگو را به دست آورده است. و حضور در «توکیوفیلمکس» اولین نمایش آن در آسیا خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جنایت بی دقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود