Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@20:51:10 GMT

زمان سازش ریاض با تل آویو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۷۸۵

صراط: کوهن در نشست پشت در‌های بسته، اعلام کرد که عربستان سعودی پس از انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا با تل آویو سازش خواهد کرد.

به گزارش مهر، به گفته رئیس موساد، ریاض تمایل دارد سازش با اسرائیل نوعی هدیه از جانب عربستان سعودی به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا باشد خواه دونالد ترامپ پیروز شود یا رقیب او جو بایدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس موساد رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که سلطان نشین عمان نیز پس از عربستان با تل آویو سازش می‌کند.

این در حالی است که یک رسانه رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شد که قطر کشور بعدی است که در صف عادی سازی روابط قرار دارد و این مسئله به زودی اعلام خواهد شد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان روز جمعه ۲۳ اکتبر (دوم آبانماه ۹۹)، در بیانیه مشترکی از دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف خبر دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ریاض عربستان تل آویو آمریکا انتخابات آمریکا رژیم صهیونیستی ترامپ بایدن موساد خلیج فارس صراط تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

به گزارش ایسنا، «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین‌حال، می‌کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای علیه تهران تشکیل دهد.

گانتس در ادعاهای خود ایران را «یک مشکل منطقه‌ای و جهانی و تهدیدی برای اسرائیل» خواند که جهان باید با تحریم و اقدام نظامی به آن پاسخ دهد. این مقام صهیونیست افزود: «من در روز گذشته با مقامات ارشد دولت آمریکا رایزنی کرده‌ام. اسرائیل برای دستیابی به این هدف، با آمریکا همکاری خواهد کرد.»

وی در ادامه با بیان اینکه پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی یک گام مفید در راستای مقابله با ایران خواهد بود، گفت: «اسرائیل در زمان و مکان و به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و اینجا فضای مناسبی برای پرداختن به این مسئله نیست.»

ایران بامداد یکشنبه با شلیک ده‌ها موشک و پهپاد به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حمله پیش‌دستانه این رژیم علیه سفارت تهران در سوریه پاسخ داد. کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته جلسات بی‌نتیجه‌ای برای تعیین شیوه پاسخ به این حمله ایران برگزار کرده و اعضای این کابینه امروز (سه‌شنبه) نیز نشستی با همین مضمون ترتیب داده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896018

دیگر خبرها

  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • اظهارات زلنسکی بعد از حمله به اسرائیل: با ما هم مثل تل‌آویو رفتار کنید!
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟