Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تویسرکان و ۳۳ شهرستان دیگر در وضعیت فوق پر خطر کرونا قرار دارند و باید از امروز محدودیت های شدید کرونایی اعمال شود، شاهد تجمع مردمی برای خرید برنج هندی در این شهرستان هستیم. چشم استاندار روشن!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با وجود آنکه هشدارهای مکرر وضعیت فوق پرخطر کرونایی در تویسرکان از سوی ستاد مبارزه با کرونای کشور اعلام شده و متولیان امر بر اعمال شدید محدودیت های کرونایی در تهران و ۳۴ شهرستان در سطح کشور از جمله تویسرکان تاکید دارند و بارها و بارها استاندار همدان بر رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی اصرار ورزیده، اما مشخص نیست چرا فرماندار این شهرستان کوچک ۱۰۳ هزار نفری، اقدام در خور توجهی برای اجرای مو به مو و بند به بند مصوبات بهداشتی انجام نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بنا بر این بود تا از امروز دوشنبه پنجم آبان ماه به مدت یک هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مقررات سخت گیرانه کرونایی به منظور حفظ جان مردم اعمال شود، اما در کمال ناباوری شاهد تجمع بالایی از مردم برای خرید برنج هندی در محله تیمورآباد هستیم.

تویسرکان تنها شهرستان استان همدان و شاید کشور باشد که بیش از پنج ماه به طور مستمر در وضعیت قرمز کرونایی و حال یک هفته ای می شود که در وضعیت فوق پرخطر کرونایی قرار دارد.

نادیده گرفتن و عدم اجرای حداقل های شیوه نامه های بهداشتی حتی از سوی برخی مسئولان سبب عادی انگاری و به نوعی بی تفاوتی مردم نسبت به خطرات این ویروس منحوس در سطح شهرستان شده تا جایی که آمار مبتلایان به کرونا روز به روز در این شهرستان بالا می رود.

امروز باید گفت چشم استاندار همدان به مدیران تویسرکانی اش روشن!

چرا باید کادر بهداشت و درمان این شهرستان تاوان ضعف مدیریتی در عملیاتی شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را بدهند؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد محمداصغری صبح امروز با اشاره به افزایش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعیت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

وی در پایان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

کد خبر 6081723

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟