Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین روحانی، قهرمان سابق کاراته ایران که خودش یکی از بیشترین آسیب ها را از شیوع ویروس کرونا دیده بود و چند ماه در کشورهای اروپایی به دنبال اخذ مجوز ورود به روسیه برای همراهی شاگردانش بود، این روزها به خاطر تزریق واکسن روسی کرونا خبرساز شده است.

در روزهای اخیر اعلام شده بود که نظامیان روسیه و بعد هم معلمان و کارمندان سیستم آموزشی اول از همه واکسینه شدند و تا چند روز دیگر ورزشکاران واکسن می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع شامل تیم ملی کاراته روسیه هم می شد که زیر نظر حسین روحانی خود را برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو آماده می کند.

با اینکه روحانی در روزهای اخیر اعلام کرده بود اگر تزریق واکسن روسی کرونا اختیاری باشد، احتمالا این کار را انجام نمی دهد، امروز با انتشار چند ویدیو در استوری اینستاگرام خود از تزریق این واکسن خبر داد.

حالا حسین روحانی به عنوان ورزشکار ایرانی واکسن کرونا را تزریق کرده و احتمالا در روزهای آینده از اثر این واکسن روی بدن خود می گوید؛ اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست واکسن تولید شده توسط روس ها تا چه می تواند بدن انسان را در برابر کووید 19 ایمن نگه دارد.

روحانی که از لحظه تزریق این واکسن هم تصویربرداری کرده، درباره تجربه جالب خود می گوید: بالاخره واکسن کرونا را زدم. یکسری اسناد هم دادند که من امضا کردم، اما متاسفانه هر چقدر پرسیدم که این واکسن چه اثری روی بدن دارد و چقدر می شود به آن اطمینان کرد، جوابی نگرفتم.

وی افزود: امیدوارم همه مردم ایران در برابر این ویروس سلامت و تندرست بمانند و البته روزی برسد که این واکسن برای همه ساخته شود و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. آرزوی همه ماست این وضعیتی که در دنیا و به ویژه کشور ایران به وجود آمده، زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

هومن جعفری کد خبر: 1078610 برچسب‌ها حسین روحانی واکسن کرونا تیم ملی کاراته روسیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا حسین روحانی واکسن کرونا تیم ملی کاراته روسیه واکسن کرونا حسین روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد

مرجان تیموری در پارالمپیک پاریس قضاوت خواهد کرد.

طرفداری | رقابت‌های تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴، هشتم تا دهم شهریور در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخابی پارالمپیک و مشخص شدن هوگوپوشان حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد. بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران، مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت این مسابقات به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

مرجان تیموری قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در فهرست نهایی داوران این بازی‌ها قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم