Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:13:13 GMT

واکنش ترامپ به گاف عجیب بایدن +فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۶۹۹۴

واکنش ترامپ به گاف عجیب بایدن +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به اشتباه رقیب دموکراتش در ذکر کردن نام کوچک خود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به گاف عجیب «جو بایدن»، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: بایدن: ترامپ را دستکم نمی‌گیریم

ترامپ در واکنش به اشتباه بایدن در ذکر کردن نام کوچک خود نوشت: «جو بایدن دیروز من را جورج خطاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمی‌توانست نام مرا به یاد بیاورد.»

وی در ادامه نوشت: «[بایدن] برای پایان رساندن مصاحبه از مجری کمک گرفت. 'اتحادیه اخبار جعلی' به طور مضاعف در تلاش است این [موضوع] را بپوشاند.»

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

روز گذشته (یکشنبه) جو بایدن در نطقی تلویزیونی به منظور جذب سرمایه برای ستاد انتخاباتی خود به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را «جورج» گفت.

ترامپ پیشتر نیز در واکنش به فراموشی بایدن در به یاد آوردن نام، «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، او را به زوال عقل متهم کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به گاف بایدن نوشته بود: «میت (رامنی) نمی‌تواند از این موضوع هیجان‌زده شود! جو (بایدن) دیروز هم (دوباره) گفت برای سنای آمریکا رقابت می‌کند و به طور کامل فراموش کرد کجاست (ایالت اشتباه!).»

وی همچنین نوشت: «جو هرگز آدم خوب و مهربانی نبوده، بنابراین برای ایالات متحده پذیرش غیرقابل قبول بودن "زوال عقل" بدیهی و در حال وخیم شدن او راحت‌تر است!»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جو بایدن انتخابات آمریکا ترامپ سنای آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بایدن با گروه ۷ برای واکنش بین‌المللی به حمله ایران

آفتاب‌‌نیوز :

فرانس۲۴ نوشت: جو بایدن در واکنش به حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل گفت: نیرو‌های آمریکایی به سرنگونی «تقریباً همه» پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده توسط ایران به اسرائیل کمک کردند و افزود که او حمایت «آهنین» خود را از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای خبر داده است که یکشنبه (۱۴ آوریل) در اجلاسی با رهبران گروه هفت، درباره واکنش دیپلماتیک بین‌المللی به حمله ایران به اسرائیل تصمیم خواهد گرفت.

در بیانیه رئیس جمهوری آمریکا که در پی گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل منتشر شده آمده است که تقریبا تمامی پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده سپاه به سوی اسرائیل به کمک ناوشکن‌های مجهز به سپر دفاع موشک‌های بالستیک آمریکا در منطقه نابود شده است.

رئیس جمهوری آمریکا گفته است در گفتگو با بنیامین نتانیاهو با تاکید بر تعهد تزلزل ناپذیر واشنگتن به امنیت اسرائیل تاکید کرده است که این کشور با دفاع از خود در برابر حملات بی‌سابقه ایران، ظرفیت قابل توجه دفاعی خود را به رخ دشمننانش کشیده است و نشان داده که نمی‌توانند امنیت اسرائیل را به شکلی موثر تهدید کنند.

جو بایدن همچنین گفته است روز یکشنبه در گفتگو با رهبران کشور‌های هفت برای واکنش دیپلماتیکی یکپارچه به حمله گستاخانه ایران هماهنگی خواهد کرد: تیم من با همتایان خود در سراسر منطقه و نیز از نزدیک با رهبران اسرائیل در تماس خواهد بود. اگرچه ما شاهد حمله‌ای علیه نیرو‌ها یا تاسیسات خود نبودیم، در برابر تمامی تهدید‌ها هشیار خواهیم ماند و برای دفاع از مردم خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست
  • واکنش بایدن به حمله ایران علیه اسرائیل چه بود؟
  • جلسه بایدن با گروه ۷ برای واکنش بین‌المللی به حمله ایران
  • واکنش بایدن به پاسخ ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش ترامپ به حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • واکنش کاخ سفید به تورم بالا در آمریکا: ترامپ بدتر خواهد بود