Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرگزاری مهر در خصوص استخدام رانتی استانداری کرمانشاه با انتشار سند درخواست این استخدام غیرقانونی، تایید شد.

به گزارش مشرق، چندی پیش خبرگزاری مهر گزارشی در خصوص استخدام رانتی برخی از اعضا ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در استانداری کرمانشاه منتشر کرد و از استاندار کرمانشاه خواست در مورد این شائبه روشنگری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به اعتراض کاربران شبکه‌های مجازی در خصوص استخدام رانتی اشاره شده بود که بعضاً هیچ سابقه و رزومه ای، جز حضور در ستادهای انتخاباتی آقای رئیس جمهور ندارند.

صبح امروز رسانه‌های محلی کرمانشاهی نامه درخواست جذب غیرقانونی ۲۰ فعال انتخاباتی ستاد رئیس جمهور خطاب به رئیس برنامه و بودجه کشور را با امضای استاندار کرمانشاه منتشر کردند و دیگر در قضیه این استخدام، شائبه‌ای وجود ندارد.

متن درخواست استخدام خارج از ضابطه استاندار به شرح زیر است:

«با عنایت به قول مساعد ریاست محترم جمهور در همایش استانداران در مجموعه سعدآباد در سال ۱۳۹۸ مبنی بر بکارگیری و جذب تعداد ۲۰ نفر از فعالان ستاد انتخاباتی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ در استان کرمانشاه به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های مکرری در این خصوص صورت پذیرفته و نتیجه مشخصی در خصوص اخذ و تخصیص شناسه استخدامی افراد معرفی شده حاصل نگردیده، لذا خواهشمند است با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم و وضعیت خاص معیشتی این افراد که عمدتاً دارای تحصیلات عالیه و جایگاه خاص سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشند دستور فرمائید اقدام لازم در این خصوص معمول گردد.»

 خبرگزاری مهر تا مشخص شدن همه زوایای استخدام رانتی در استانداری کرمانشاه پیگیر مساله خواهد بود و از استاندار کرمانشاه مطالبه‌گر پاسخگویی در این خصوص خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استخدام رانتی کرمانشاه روحانی دولت روحانی رئیس جمهور استخدام رانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود