Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:31:51 GMT

رضایت‌نامه خرید جنجالی استقلال دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۱۱۰

رضایت‌نامه خرید جنجالی استقلال دردسرساز شد

مسئولان استقلال پیگیر دریافت رضایت‌نامه محمد نادری از کورتریک بلژیک هستند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که مسئولان استقلال بعد از توافق کامل با محمد نادری هافبک پیشین پرسپولیس با او قرارداد همکاری امضا کردند و عکس پیوستنش به تیم خود را نیز رونمایی کردند.


در حالی که تصور می‌شد کارهای انتقال نادری به استقلال پایان یافته اما ظاهرا هنوز رضایتنامه این بازیکن از باشگاه کورتریک بلژیک صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری که با تیم کورتریک قرارداد داشت و حضورش در پرسپولیس در لیگ نوزدهم نیز به صورت قرضی انجام گرفته بود، برای پیوستن به استقلال نیز باید از باشگاه کورتریک رضایتنامه می‌گرفت.


در این خصوص مسئولان استقلال به نادری اعلام کردند که خودشان این رضایتنامه را از باشگاه بلژیکی دریافت می‌کنندکه تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.


ظاهرا مسئولان باشگاه کورتریک برای صدور رضایتنامه مدافع جوان خود به استقلال خواهان دریافت مبلغی شده‌اند. از سوی دیگر مذاکرات مسئولان استقلال با مدیران باشگاه بلژیکی ادامه دارد تا بتوانند با پرداخت کمترین مبلغ این رضایت را بگیرند اما تا این لحظه این امر صورت نگرفته است.


در چنین شرایطی محمد نادری با وجود اینکه 3 روز پیش قراردادش را با استقلال امضا کرده هنوز به تمرینات آبی ها اضافه نشده است. اگرچه گفته می‌شد او به خاطر اینکه باید تست کرونا بدهد و سلامتی اش تایید شود هنوز به تمرینات استقلال نرفته اما به نظر می‌رسد مساله عدم صدور رضایت‌نامه اش هم مزید بر علت است تا او همچنان در تمرینات آبی‌ها غایب باشد.


اگر رضایتنامه نادری برای حضور در استقلال از سوی باشگاه کورتریک صادر نشود، او فعلا نمی‌تواند در تمرینات تیم ایرانی هم حاضر شود و باید دید این مساله طی روزهای آینده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.
از طرف دیگر گفته می‌شود مسئولان استقلال در صدد هستند تا میلاد زکی پور را به یک تیم ایرانی بفروشند اما این بازیکن هم هنوز در تمرینات آبی ها حضور دارد که به نظر می‌رسد این مساله هم به صادر نشدن رضایتنامه نادری از سوی باشگاه کورتریک ربط داشته باشد.

 

گفتنی است؛ نادری به خاطر اینکه از پرسپولیس به استقلال ملحق شده، طی روزهای گذشته انتقادهای زیادی را از سوی پیشکسوتان و هواداران تیم سرخ‌پوش تهرانی متحمل شده اما حالا به نظر می‌رسد انتقالش به جمع آبی پوشان نیز هنوز قطعی نشده است.

 

استقلال تهران محمد نادری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد نادری مسئولان استقلال باشگاه کورتریک محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال