Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران باشگاه بارسلونا در خصوص داوری و اتاق ویدیوچک برای بازی ال کلاسیکو به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، روز شنبه دیدار ال‌کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و کهکشانی‌ها توانستند 3 بر یک آبی‌اناری‌ها را شکست دهند. جنجالی ترین صحنه بازی در دقیقه 63 و بحث خطای لنگله روی راموس شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا داور این اتفاق را خط تشخیص نداد ولی پس از دیدن صحنه در تلویزیون کنار زمین مدعی شد که لنگله با کشیدن پیراهن راموس مرتکب خطا شده است و باید پنالتی گرفته شود. این مسئله که باعث گل دوم رئال مادرید شد به شدت بارسایی‌ها را عصبانی کرد.

رونالد کومان پس از بازی به انتقاد از ویدیوچک پرداخت و مدعی شد همواره VAR به ضرر بارسلونا بوده است. اسپورت بارسلونا در خبری عنوان کرده که بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده است.

این خبر به تیتر روزنامه‌های بارسایی نیز بدل شد. موندو در خبر خود نوشت که داور بازی ال‌کلاسیکو اساسا مادریدی بوده است. اسپورت در خبر خود نوشت که در گذشته مارتینز مونوئرا یک مادریدی بوده است.

باید دید نتیجه این اعتراض چگونه رقم می‌خورد. البته بعید است که اتفاق خاصی رخ بدهد و بارسلونا باید برای دیدار حساس چهارشنبه مقابل یوونتوس خود را آماده کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری ال کلاسیکو بارسلونا تابناک ورزشی علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در فوتبال روز جهان به‌خصوص در قاره اروپا، هر اقدامی از هر بازیکن یا باشگاهی و همینطور اطرافیان و نزدیکان آن‌ها بسته به میزان شهرت و حساسیت، خبرساز می‌شود.

به نقل از ورزش سه در آخرین موردی که طرفداران فوتبال از آن باخبر شده‌اند، مربوط به حضور غیرمنتظره آلف اینگه هالند در بارسلوناست. پدر ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در رستوران ال ناسیونال پاساژ گارسیا واقع در شهر بارسلون دیده شده است.

او در حال غذا خوردن در یک رستوران دیده شده و همینطور مشخص نیست که او به چه دلیل به اسپانیا صفر کرده است. پدر هالند درحالی به اسپانیا سفر کرده که به تازگی شایعات احتمال انتقال این بازیکن در آینده به باشگاه لالیگایی مطرح شده بود.

نشریه اسپورت اسپانیا به تازگی تایید کرده بود، قصد خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا این است که برای خرید هالند در سال 2026 برنامه‌ریزی کند چون آن زمان ورزشگاه نوکمپ آماده رونمایی می‌شود و او می‌خواهد این اتفاق را با یک خرید بزرگ جشن بگیرد.

لاپورتا سابقه خرید ستاره بزرگ برای بارسا را دارد. او در دوره قبلی ریاستش موفق شده بود با خرید رونالدینیو برزیلی شهرت بسیار زیادی برای خود دست و پا کند و اکنون یک بار دیگر این برنامه را مدنظر دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888889

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از دو روزنامه‌نگار
  • عواقب وخیم خشکسالی شدید در کاتالونیای اسپانیا
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • اسپانیا 3-3 برزیل: در حد ال‌کلاسیکو!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • اسپانیا - برزیل؛ ترکیب رسمی