Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:01:16 GMT

یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۱۷۸

یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز برگزار می شود

مسئول بسیج فرهنگیان جزیره هرمز گفت: یادوارشهدای دانش آموز جزیره هرمز با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با حضور اقشار مختلف مردم در کنار قبور شهدای این جزیره برگزار شد.

«بهروز کریمی» معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمز و مسئول بسیج فرهنگیان هرمز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت افزایی و به منظور آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و در جهت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای دانش آموز یادواره ۱۰شهید دانش آموزی جزیره هرمز و همچنین ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: این یادواره با همکاری هسته های  بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حمایت و پشتیبانی فرماندهی محترم سپاه شهدای هرمز  با برگزاری برنامه های متنوع وبخش اعظم آن به معرفی زندگی شهدا و بررسی وصایای آنان خواهد پرداخت.

 

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید بر این امر واقف باشند که آرامش فعلی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و باید قدر آنان را بدانند و همواره یاد شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمز بااشاره به اینکه حرکت در مسیر آرمان های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد افزود: در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش آموزان از ارزش ها و آرمان های شهدا امکان پذیر است.

 

کریمی تصریح کرد: اگر بتوانیم جایگاه شهدای دانش‌آموزی را به درستی در بین جوانان معرفی کرده و بشناسانیم به طور حتم دشمنان جایگاه خود را می‌شناسند و جرات نمی‌کنند که حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند که به همین منظور نیاز است در این زمینه تعاملات همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

 

وی گفت: این مراسم روز پنجشنبه هشتم آبان ماه همراه با اقامه نماز مغرب وعشا در گلزار شهدای جزیره هرمز برگزار می شود.

 

کریمی در پایان بیان داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه و از سخنرانان برجسته کشور برگزار میشود

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز شهدای دانش آموز دانش آموزان جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود