Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان در کنار مردم و بخش درمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح امروز امام جمعه موقت شهرستان ورامین با ریاست بیمارستان مفتح دیدار کرد و از نقش بی بدیل بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، در جریان این دیدار گفت: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و هست و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می شود،متاسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع رسانی مطلوبی نشده است.


وی تصریح کرد: در جذب کمک های مردمی و ورود گروه های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا  آمار دقیقی ارائه می کرد می شد، از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.


محمودی بیان کرد: ظرفیت دفتر امام جمعه و روحانیت شهرستان، آماده همکاری با کادر بهداشت ودرمان بوده وهست.


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران اظهار داشت: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان های استان تهران سرکشی کنند و کمبود های شهرستان ها از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می کردند.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاریخ در آینده این مقطع را با این بیماری در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.


وی این مقطع را مشابه زمان جنگ برای بزرگان دانست و در این باره اظهار داشت: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان و کنار مردم و بخش درمان است.

 

دکتر مجتبی بنداد کرمانی رئیس بیمارستان مفتح شهرستان ورامین، هم از اعلام آمادگی و دلگرمی دادن امام جمعه موقت شهرستان ورامین به بخش درمان تشکر کرد و گفت: برای اضافه کردن تخت اورژانس مشکل نداریم ولی هر تخت امکانات خاص می خواهد که برای تجهیز آن مشکل داریم.


وی ادامه داد: باید با توجه به تعداد بالای مراجعین باید شرایط مناسب تری فراهم آید که در این رابطه درحال تلاش هستیم،الان با وضعیت کرونا پذیرش ما دو برابر شده است و همیشه یک بخش بیمارستان درگیر عمل ها و خدمات به مریض های خاص آن بخش است.


دکتر کرمانی وضعیت آینده را خطرناک توصیف کرد و گفت: در مهرماه تعداد مراجعات ما به ۶۰۰ عدد بیمار در روز رسیده است که یک و نیم برابر روزهای تابستان امسال است و اگر توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه های جهادی مقابله با کرونا شهرستان ورامین امام جمعه موقت ورامین امام جمعه موقت شهرستان ورامین استان تهران بخش درمان وسط میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ بنابر پیش بینی مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، امسال ۲۲۰ هزار تن گندم و ۱۲۰ هزار تن جو در مزارع استان تولید می‌شود. در این میان سهم شهرستان ورامین به عنوان قطب مهم کشاورزی استان از این میزان تولید، حدود ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود/ تمجید از پیوند بی‌نظیر دیپلماسی و میدان
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین