Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: نظر به هفته وحدت و مراسم سراسری یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکای جهانخواه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
همچنین نشست تخصصی وحدت اسلامی رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی، با حضور فواد ایزدی استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسایل آمریکا و بین الملل، سردار حسین اکبری کارشناس منطقه و بیداری اسلامی، حجت الاسلام حامد کاشانی کارشناس دینی و پژوهشگر تاریخ اسلام و محمد حسین رجبی دوانی استاد دانشگاه، مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام هفتم آبان ماه در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط و مقررات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • اولین مقاله اش: تقصیر با مردان است نه زنان / اولین کتابش: پیغمبر دزدان / آنچه محقق داماد در باره باستانی پاریزی گفت
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود